حضور پرشور مردم در انتخابات اقتدار نظام اسلامی را در دنیا بیشترمی کند

پایگاه خبری هدهد تفرش:

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی کرده و اقتدار نظام اسلامی را در دنیا بیشتر می کند.
عباس صلاحی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: مسوولان وظیفه دارند با بصیرت افزایی، ولایت مداری و ارتقای معنویت در جامعه زمینه حضور حداکثری مردم VH در انتخابات فراهم کنند.
وی با بیان نقش رسانه ها، دستگاه های فرهنگی، آموزش و پرورش و دانشگاه ها در تحقق شعار حماسه سیاسی در کشور، افزود: مدیران و دست اندرکاران، باید با راه اندازی اتاق فکر، برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری در سالجاری کار کارشناسی کنند.
نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر در انتخابات امسال، رییس جمهوری را با شاخص هایی که رهبری بیان کرده اند را انتخاب کنیم، می توان با اقتدار و براساس واقعیت ها و حقیقت های موجود کشور در بعد سیاسی و اقتصادی و با ایجاد کابینه ای توانمند و صاحب تجربه در مقابل دشمنان ایستادگی کرد.
وی اضافه کرد: حضور قاطعانه مردم در پای صندوق های رای همبستگی و ارتباط کامل با شرایط و موقعیت خارجی نظام دارد، چرا که نظام سلطه در حال حاضر به شدت جریان انتخابات ایران را رصد می کند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در ابتدای امسال تاکید کردند، انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و نماد اراده ملی مردم در تعیین سرنوشت آینده کشو است.
صلاحی خاطرنشان کرد: ملت ایران با حمایت های همه جانبه خود همواره به جهانیان ثابت کرده اند دشمنانی که به دنبال تضعیف آرمان ها و اهداف نظام هستند به هیچ یک از اهداف خود نمی زسند، زیرا این ملت همواره برای حفظ نظام ایستاده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 9:58 | نویسنده : میثم اله وردی |