اولین جلسه شورای ورزش همگانی و تفریحی شهرستان تفرش

پایگاه خبری هدهد تفرش:

 

اولین جلسه شورای ورزش همگانی و تفریحی شهرستان تفرش صبح امروز به ریاست سعید مویدی معاون فرماندار شهرستان و با حضور نان بده رئیس هئیت ورزش های همگانی استان اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و دیگر اعضای شورا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید

 

مویدی معاون فرمانداردر این جلسه گفت: آنچه باعث ایجاد انگیزه، نشاط و حرکت در اقشار مختلف مردم می‌شود اجرای ورزش به صورت روزانه و در سطح عمومی است.
سعید مویدی ضمن توصیه و تاکید بر ترویج ورزش همگانی اظهار داشت: با فرهنگ سازی در این زمینه می‌توان شرایط رابرای گسترش ورزش و تندرستی در میان خانواده‌ها فراهم کرد و جامعه را به سمت نشاط و شادابی برد.
وی ورزش همگانی را یکی از راه حل‌های مبارزه با اعتیاد دانست و افزود: با جذب جوانان و نوجوانان در سطوح مختلف ورزش همگانی، قهرمانی و پهلوانی می‌توان گفت؛ مبارزه‌ای جدی با این افیون خانمان سوز با برنامه‌ریزی صحیح و شکل درست انجام شده است.
در ادامه جلسه نصرالله نان‌بده اظهار داشت: ورزش‌های همگانی نیاز به مدیریت همگانی و فرهنگ سازی عمومی دارد تا بتوان با برنامه‌ریزی دقیق و جامع آن را در بوستان‌های شهری و روستایی استان ترویج و گسترش داد.
وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های ورزش همگانی نسبت به ورزش‌های دیگر جذب عامه مردم به ورزش به صورت روزانه و در مدت زمان کوتاه و با کمترین امکانات و هزینه است و در این میان وظیفه اصلی تمامی نهادها دعوت از مردم برای گسترش این ورزش است.
رئیس هیئت ورزش های همگانی استان بیان کرد: توجه به ورزش قهرمانی نباید مانع از پیشرفت ورزش همگانی شود زیرا زمانی ورزش قهرمانی به رشد واقعی دست می‌یابد که جامعه از یک نشاط و شادابی خاص برخوردار باشد و اقشار مختلف مردم در دستیابی به آن شریک باشند.
ایجاد جاده سلامت، برگزاری همایش پیاده‌روی جمعه هر هفته، جشنواره‌های ورزشی و همکاری با شهرداری تفرش جهت احداث پارک بانوان و پیاده روی عمومی ویژه بیستم اردیبهشت ماه که بنام روز تفرش نام گذاری شده از مصوبات این جلسه بود.

 
 
 
 
 
 
 
 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 15:9 | نویسنده : میثم اله وردی |