همایش بزرگداشت مقام معلم در سالن پرفسور حسابی شهرستان تفرش

پایگاه خبری هدهد تفرش:

 

بهروز اردلان راد در جمع فرهنگیان تفرش،شهید مطهری را معلمی تیز هوش دانست که سئوالات اقشار مختلف جامعه را کشف می کرد وی در ادامه افزود: رمز ماندگاری شهید مطهری در اینست که سعی داشت جواب این سئوالات را از دین اسلام بیابد و به متقاضیان بخصوص نسل جوان این پاسخ ها را از منابع اسلام ناب محمدی انتقال دهد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی ضمن عرض تبریک بمناسبت تقارن سه مناسبت روز زن،روز معلم و روز جهانی کارگر گفت: زنان نقش بسیار والایی در تربیت فرزندان و تحکیم بنیان خانواده دارند و معلمان بطور مستقیم باید نقش آفرینی خوبی در سطح مدارس و خانواده داشته باشند.
کریم زاده در این مراسم گفت: پیروی از اندیشه های ناب استاد مطهری برای تعلیم و تربیت دانش آموزان ضروی است
وی اظهار کرد: فلسفه نامگذاری روز شهادت استاد مطهری به نام روز معلم برای ارتقاء جایگاه و ترویج اندیشه های انسان ساز آن شهید بزرگوار بوده است.
وی افزود: معلمی نقش انبیاست و بهترین بندگان در این حرفه خدمت میکنند وی مهمترین وظیفه معلم را هدایت جامعه به سوی خداون تبارک و تعالی دانست و افزود : این قشر از جامعه با حضور در خط مقدم حماسه آفرینی برای افزایش اقتدار، رشد و اعتلای کشور گام برداشته و با توجه به نقش تربیتی که برعهده دارند در تشویق اعضای خانواده برای تحقق این مهم تلاش می کنند.
این مراسم با هدف تقدیر از معلمان نمونه استانی و منطقه ای و تقدیر از صاحبان رتبه های علمی ،فرهنگی، آموزشی و پرورشی برگزار شد.
سرود خوانی توسط دو گروه متوسطه و راهنمایی برتر و پخش کلیپ های مختلف از دیگر برنامه های این مراسم بود.
 
  
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 10:4 | نویسنده : میثم اله وردی |