نشست سیاسی ویژه دانش آموزان با موضوع انتخابات در مدرسه راهنمایی دخترانه زینب کبری (س)شهرستان تفرش

پایگاه خبری هدهد تفرش:

صبح امروز بهروز اردلان راد به اتفاق حجه السلام فیروز جاهی ریئس اداره تبلیغات اسلامی تفرش ،افشاری ریئس آموزش و پرورش تفرش در نشست سیاسی ویژه دانش آموزان با موضوع انتخابات  در مدرسه راهنمایی دخترانه زینب کبری (س) شرکت نمود .


اردلان راد در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک روز معلم ،سخنان خود را در دوبخش آغاز نمود . اردلان رادبا اشاره به این نکته که دو هدف اساسی در آموزش و پرورش مد نظر می باشد یکی تحصیل علم و دیگری اصلاح الگوی رفتار دانش آموزان . وی با اشاره به این مهم که تحصیل علم و اصلاح الگوی رفتار نشات گرفته ازفرهنگ عالی دینی ما می باشد . وی خطاب به دانش آموزان ضمن توصیه به فراگیری علم و کسب دانش از آنان خواست برای هموار کردن پیشرفت کشور اسلامی با نوآوری و کسب درجات علمی ،دشمنان این کشور را مایوس نمایند .
اردلان راد در بخش دوم سخنان خود پیرامون انتخابات پیش رو مطالبی به سمع و نظر دانش آموزان رساند . وی درخصوص انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی ایران گفت :این انتخابات در سطح جهان از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار می باشد و دشمنان نظام تمام سعی و تلاش خویش را برای کمرنگ نشان دادن این انتخابات بکار بسته اند و با انواع و اقسام برنامه ها و توطئه ها، سعی در ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولین دلسوز نظام جهت حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های اخذ رای می نمایند .
اردلان راد در ادامه تصریح نمود : همه ما درآینده کشورمان مسئول هستیم و می بایست با انتخاب فرد اصلح ،مومن ،معتقد به نظام ،با تقوا و ولایت مدار در جهت تعالی کشور عزیزمان بکوشیم و شما دانش آموزان و آینده سازان ایران اسلامی باهر رای خویش مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بد خواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهید کوبید . 
 
 
 
 
 

منبع: سایت فرمانداری شهرستان تفرش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:54 | نویسنده : میثم اله وردی |