کشورهای عضو کنفرانس اسلامی اقدامات وهابیون را محکوم کنند

پایگاه خبری هدهد تفرش:

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی خواستار برگزاری جلسه اضطراری و فوری وزرای خارجه کشورهای عضو کنفرانس اسلامی در محکوم کردن اقدامات اخیر وهابیون شد.

خبرگزاری فارس: کشورهای عضو کنفرانس اسلامی اقدامات وهابیون را محکوم کنند

عباس صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: اقدامات اخیر وهابیون در نبش قبر «حجر بن عدی» در دمشق و به آتش کشیدن آرامگاه جعفر طیار در جنوب اردن با هدف ایجاد اختلاف بین مسلمانان صورت گرفته و مسلمانان نباید در مقابل چنین اقداماتی سکوت کنند.

وی تصریح کرد: متأسفانه سران کشورهای اسلامی در برابر این اقدامات سکوت کرده‌اند و این سکوت باعث شده ارتش آزادی‌بخش سوریه به خود جرأت دهد و اعلام کنند حرم مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) را نیز تخریب خواهند کرد و بدون شک این گستاخی آن‌ها به دلیل سکوت مسلمانان است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت امور خارجه کشورهای اسلامی و از جمله ایران باید با برگزاری جلسه فوری و اضطراری کنفرانس اسلامی این اقدامات را محکوم کنند، گفت: همچنین حوزه‌های علمیه در قم، مشهد، نجف اشرف و دیگر حوزه‌های علمیه باید فریاد و اعتراض خود را نسبت به چنین اقداماتی به گوش سازمان‌های بین‌المللی و یونسکو برسانند و خواستار برخورد جدی با این اقدامات باشند.

صلاحی افزود: وهابی‌ها تلاش دارند این اقدامات را جنگ‌های فرقه‌ای و مذهبی نشان داده و بهترین استفاده و بهره‌برداری را از آن به نفع خود ببرند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:12 | نویسنده : میثم اله وردی |