صلاحی: اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی راه نجات جامعه از سیاست زدگی

پایگاه خبری هدهد تفرش:

عباس صلاحی در گفت وگو با خبرنگار شفاف در تشریح جزئیات جلسه تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با شهردار تهران، تصریح کرد: این جلسه به درخواست تعدادی از منتخبین مردم برگزار شد  تا آقای قالیباف در این جسله حضور داشته باشند و نمایندگان برخی مسائل را در حضور وی مطرح کنند.

نماينده مردم آشتيان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق نظر سنجی های انجام شده و افرادی که در ائتلاف پیشرفت هستند، دکتر قالیباف در صدر این نظر سنجی ها قرار دارند و این مساله نیز دلیل دیگری برای برگزاری این جلسه بود.

وی با اشاره به موقعیت شهردار تهران و اداره مناسب یکی از بزرگترین کلانشهری های کشور، افزود: نمایندگانی که در این جلسه حضور داشتند از آقای قالیباف خواستند که برای حضور در عرصه انتخابات فعالیت های خود را بیشتر کند و نسبت به امروز و گذشته در این عرصه فعال تر باشند.


این نماینده مجلس نهم بیان کرد: بنابراین بنا شد با بیشتر شدن فعالیت های شهردار تهران، نمایندگانی که در این جلسه حضور داشند فعالیت میدانی خود را در حوزه های انتخابیه خود آغاز کنند.

صلاحی با اشاره به دیدار اخیر شهردار تهران با مراجع عظام و میزان رضایتمندی مراجع از وی، گفت: طبیعی است هر کسی که به کشور خدمت کند مورد تقدیر و حمایت قرار می گیرد  و از آنجایی که حجم وسیعی از فعالیت های عمرانی در تهران انجام شده که قابل تقدیر است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: از تهران به عنوان ام القرای اسلام یاد میشود که الحق و النصاف اقدمات شهردار تهران بسیار زیبنده این صفت بوده است.

وی در ادامه با انتقاد از فضای سیاست زدگی در جامعه، یادآور شد: این موضوع باعث دور شدن از واقع بینی و مسیر درست حل مسائل می‌شود.در دراز مدت شاهد از‌هم‌گسیختگی سیاسی و بی‌عملی مسئولین در قبال اتفاقات به وجود آمده هستیم و نهایتا این پدیده، اختلافات مسئولین را با هم به وجود می‌آورد.

وی با تاکید بر دو عنصر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی برای رهایی جامعه از سیاست زدگی، بیان کرد: بسیاری از دردهای ما ناشی از ناآگاهی است. از سوی دیگر باید ایجاد فضایی روشن و شفاف را در دستور کار خود قرار دهیم یعنی مسئولین خود را موظف به ارائه آمار و ارقام صحیح، قابل ارجاع و منطبق بر واقعیات بدانند و مردم نیز به‌دنبال آن باشند.رسانه ملی هم می‌تواند در شکستن فضای سیاست‌زده کمک رسان باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 11:22 | نویسنده : میثم اله وردی |