با حضور مردم شهید‌پرور و دانشگاهیان دو شهید گمنام در دانشگاه تفرش به خاک سپرده شدند

پایگاه خبری هدهد تفرش:

پیکر پاک و مطهر مطهر دو شهید گمنام پس از اینکه بر روی دستان مردم شهید‌پرور، مسئولان و دانشگاهیان تشییع شد در دانشگاه تفرش با احترام به خاک سپرده شد.

خبرگزاری فارس: دو شهید گمنام در دانشگاه تفرش به خاک سپرده شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مراسم تشییع پیکر این دو شهید گمنام همراه با عزاداری دسته‌جات عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

در این مراسم، جمع کثیری از خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و رزمندگان، قشرهای مختلف مردم، مقامات و مسئولان، اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و روحانیون حضور داشتند.

قشرهای مختلف مردم تفرش در این آیین باشکوه ضمن سوگواری برای شهادت حضرت زهرا (س) با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کردند.

حضور پرشور مردم در تشییع شهدا بیعت دوباره با شهدا و امام راحل(ره) است، شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند و آنچه این ملت به آن دست یافته مدیون ایثارگری‌ها و از جان گذشتگی‌های این عزیزان بوده است.

دشمنان باید این صحنه‌های با شکوه، اوج شهادت طلبی و احترام این ملت را به شهیدان ببینند و مطمئن شوند که مردم ایران روح شهادت طلبی و ایثار در راه اسلام و قرآن دارند که همین‌ سبب ترس و واهمه دشمنان شده و آنان را از اوج عظمت به زیر کشیده است.

شهیدان که همه ارزش‌ها و اعتقادات انقلاب و اسلام و نماد استقامت و ایستادگی ملت ایران در برابر متجاوزان و دشمنان بوده و موجب آبروی این نظام می‌باشند شایسته برگزاری چنین مراسم با شکوهی هستند که مردم با شور برای بیعت مجدد و تجدید میثاق دوباره با شهدا و امام شهدا و حمایت از ولایت فقیه در این مراسم شرکت و به مقام والای شهدا ادای احترام می‌کنند.   

این دو شهید گمنام در عملیات‎ والفجر هشت و در عملیات بدر به درجه والای شهادت رسیده بودند.

همچنین پیکر پاک و مطهر شهید شکری یکی از شهیدان دوران دفاع مقدس با حضور پرشور مردم شهید پرور و ولایت‌مدار خمین در زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی از مصلی تا گلزار شهدا تشییع و به خاک سپرده شد.

این شهید والامقام نیز در عملیات خیبر در مناطق عملیاتی جزیره مجنون در سال 62 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 17:18 | نویسنده : میثم اله وردی |