ولایت‌پذیری مهم‌ترین پیام شهدا به ملت ایران است

پایگاه خبری هدهد تفرش:

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری را مهم‌ترین پیام شهدا به ملت ایران اسلامی دانست.

خبرگزاری فارس: ولایت‌پذیری مهم‌ترین پیام شهدا به ملت ایران است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در حاشیه تشییع پیکر پاک و مطهر سه شهید گمنام در اراک اظهار داشت: شهدا بدون هیچ چشم داشتی در خط مقدم جبهه‌ها حاضر شدند و تنها با لبیک به ندای ولایت جان خود را نثار ارزش‌های انقلابی و اسلامی کردند که این جان نثاری آنها پیام‌های ارزشمندی برای ملت‌ به همراه دارد.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر این شهدا تصریح کرد: مردم قدر شناس و همیشه در صحنه استان مرکزی با حضور پرشکوه خود در مراسم استقبال و تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام بار دیگر جاودانگی شهدا را برای همه تفسیر کرده و پایبندی خود به آرمان‌های شهدا را به اثبات رساندند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با تاکید بر اینکه مردم در روز شهادت حضرت زهرا(س) با تشییع باشکوه پیکر شهدای گمنام، فرهنگ والای ایثار و شهادت را به نمایش گذاشتند، گفت: شهدا با تقدیم جان خود انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کردند و تجلیل از مقام شهدا وظیفه‌ای همگانی است.

هنرمند تاکید کرد: در شرایطی که دشمنان می‌کوشند از طریق جنگ نرم ارزش‌های انقلاب و نظام را زیر سوال ببرند زنده نگاه داشتن یاد شهدا و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی با اشاره به استقبال پرشکوه مردم از این شهدا خاطر نشان ساخت: این حضور گسترده و پرشور نشان داد که این ملت همچنان به آرمان‌ها، اهداف و مسیر شهیدان والامقام وفادار بوده و آماده جانفشانی در راه ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب هستند.

گفتنی است امروز پیکر پاک و مطهر هفت شهید گمنام در اراک تشییع شد که از این تعداد دو شهید در شهر فراهان، دو شهید در دانشگاه تفرش و دو شهید در دانشگاه علوم پزشکی اراک و یک شهید در دانشگاه اراک خاکسپاری شدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 15:30 | نویسنده : میثم اله وردی |