پرداخت 181 مورد وام اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد تفرش

پایگاه خبری هدهد تفرش:

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان تفرش از پرداخت 181 مورد وام اشتغالزایی و مشاغل خانگی به مددجویان و غیرمددجویان این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: پرداخت 181 مورد وام اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد تفرش

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، قاسم مقدم گفت: طی سال گذشته 181 مورد وام اشتغالزایی و مشاغل خانگی از محل منابع بانکی به مددجویان و غیرمددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان تفرش پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: برای پرداخت این تعداد وام بالغ بر 10 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تفرش پرداخت ودیعه مسکن از منابع داخلی کمیته امداد امام خمینی این شهرستان و بانک‌ها به مددجویان و غیرمددجویان را از اقدامات این نهاد در این مدت برشمرد و افزود: برای پرداخت ودیعه مسکن به این مددجویان بالغ بر چهار میلیارد ریال هزینه شده است.

مقدم کمک به محرومان و نیازمندان را از دیگر اقدامات این نهاد عنوان کرد و گفت: برای کمک به این افراد در این مدت، بالغ بر چهار میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که در سال گذشته تعداد قابل توجهی مسکن مددجویی برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد ایجاد شده است، گفت: برای احداث و تعمیر این واحدها بالغ بر 813 میلیون ریال هزینه شده است.

مقدم با اشاره به مساعدت به پرداخت اجاره مسکن محرومان شهری توسط این نهاد اظهار داشت: این نهاد همچنین، 22 مورد اجاره مسکن به ارزش 41 میلیون ریال به نیازمندان پرداخت کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:55 | نویسنده : میثم اله وردی |