قانون مداري؛ گامي مؤثر در ايجاد پويايي ، نشاط و سلامت جامعه

پایگاه خبری هدهد تفرش:

 

 
قانون مداري؛ گامي مؤثر در ايجاد پويايي ، نشاط و سلامت جامعه
گروه استان ها- فرمانده انتظامي استان مركزي قانون مداري را گامي موثر در ايجاد پويايي ، نشاط و سلامت جامعه برشمرد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عزيزاله ملكي" در حاشيه بازديد از يگان هاي انتظامي در شهرستان هاي تفرش و فراهان و در گفت و گو با خبرنگار راديوي استاني ، گفت : در سال جديد با اجراي طرح مديريت كيفيت در فرماندهي انتظامي ا ستان سعي بر آن شده كه با تلاش در بهينه سازي فضاهاي انتظامي و ساماندهي دقيق و اصولي طرح ها، بر ارتقاء كمي و كيفيت خدمات رساني به شهروندان افزوده شود.

وي افزود : بهينه سازي ، ارتقاء امنيت، استاندارد نمودن فضاها و اماکن از جمله مهمترين اولويت هايي است كه ضمن كيفيت بخشي در ماموريت ها، نشاط و شادابي در بين كاركنان و به تبع آن آرامش خاطر مراجعه كنندگان را به همراه خواهد داشت.

سرهنگ ملكي به اثربخشي آگاهي بخشيدن به شهروندان و مسافران نوروزي در كاهش بروز حوادث ناگوار تاكيد كرد و بيان داشت : جلوگيري از صدمات و خسارات انساني در ايام نوروزي با اجراي طرح هاي انتظامي و ترافيكي كارشناسانه به منظور تحقق عمل مثبت علاوه بر انديشه مثبت با تعامل با دستگاه هاي امدادي دنبال مي شود و در چند روز گذشته اثرگذاري مهمي در بروز حوادث داشته است.

فرمانده انتظامي استان مركزي ادامه داد : شعار نوروزي ناجا تحت عنوان " نوروز پرنشاط، با رعايت قانون و احترام به ديگران" ، مقدمه اي بر راهبرد برنامه هاي نيروي انتظامي د ر يك سال آتي است و در اين شعار براي شهرونداني كه زندگي هدفمند را جستجو مي كنند، شاد زيستن را پاسخي به چگونه زيستن مي داند .

وي خطاب به مسافران نوروزي و شهروندان استان مركزي خاطر نشان كرد : برخورداري از فرهنگ رعايت قانون و احترام به ديگران ‌مي تواند سلامت هيجاني و نشاط ما را تأمين كندو در ايام نوروز اميد است مسافران نوروزي و شهروندان با اين نگاه مثبت سال خود را آغاز كنند تا شاهد محيطي به دور از تلخي و حوادث ناگوار باشيم.


انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران //

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 23:9 | نویسنده : میثم اله وردی |