صلاحی در نطق میان دستور: مردم در انتخاب رئیس جمهور آینده آگاهانه تصمیم گیرند

پایگاه خبری هدهد تفرش:

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم قرار داریم، از موکلین خود خواست تا با حضور باشکوه و حداکثری خود در انتخابات و انتخاب آگاهانه رئیس جمهور آینده با استفاده از تجربیات گذشته دین خود را به انقلاب و نظام ادا کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،  عباس صلاحی در نشست صحن علنی  امروز (یکشنبه ۲۰ اسفند) در نطق میان دستور خود ضمن تشکر از مردم حوزه انتخابیه خود به حضور حداکثری در انتخابات مجلس نهم، گفت: تریبون مجلس، تریبون مقدسی است که باید از این تریبون مشکلات مردم و راه‌حل‌های آنها را بیان کرد.

 نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی پیش افزود: نمایندگان در راستای ایفای نقش خود که مهمترین آن نقش نظارتی است، چه عملکردی داشته‌اند و به راستی امروز نقش مجلس در سیاستگذاری‌های کلان چیست.

 وی از رئیس ‌جمهور برای عدم حضور در خانه ملت به منظور ارائه بودجه انتقاد کرد و افزود: از اینکه حضرتعالی اهتمام در کاهش وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی را داشته‌اید، تشکر می‌کنم اما جایگزینی آن با افزایش صادرات غیرنفتی و افزایش مالیات‌ها جای تأمل دارد.

 صلاحی تصریح کرد: آقای رئیس ‌جمهور چه اندازه از تولید و بخش صنعت حمایت کرده‌اید که انتظار افزایش صادرات را دارید، آیا گروه‌های هدف در بحث مالیات را مشخص شده‌اند، اینها به معنای افزایش فشار بر مردم است.

 نماینده مردم در مجلس نهم در خطاب به رئیس جمهور گقت: آقای رئیس جمهور آیا از تعطیلی کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی خبر دارید، آیا از کاهش قدرت خرید مردم با خبر هستید، آیا سهم بخش کشاورزی و تولید را پرداخت کرده‌اید.

 وی ادامه داد: آقای رئیس‌ جمهور مجلس نشان داده است که در راستای حل مشکلات مردم آمادگی هرگونه تعامل و همکاری با دولت را دارد، و جا دارد که در استفاده از نخبگان و کارشناسان اهل فن که به حاشیه‌ رانده شده‌اند، اهتمام بیشتری داشته باشید.

 صلاحی با بیان اینکه امروز دشمن با به‌کارگیری همه ظرفیت‌های خود اقتصاد ما را هدف قرار داده است، بیان داشت: تورم اصلی‌ترین مسئله اقتصاد ماست و امروز درد معیشت مردم درمان می‌‌خواهد.

 وی بی‌ثباتی ارزی، کاهش ارزش پایه پول ملی و کاهش قدرت خرید مردم را از معضلاتی خواند که بیش از هر زمان دیگری ضرورت اصلاح ساختاری در اقتصاد کشور را نمایان می‌کند و باید در بخش نظارت و کنترل قیمت‌ها دقت بیشتری به عمل آید و برخوردهای قانونی با متخلفان انجام شود.

 صلاحی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، گفت: سند چشم‌انداز و قانون برنامه پنج ساله توسعه مهمترین اسنادی هستند که می‌توان برای پیشبرد کشور به آنها اتکا کرد.

 وی خطاب به آیت‌الله آملی تصریح کرد: مفسدان اقتصادی، فساد اداری و معوقات بانکی، بسیار آزاردهنده و از دغدغه‌های مردم است که مبارزه قاطعانه و همه‌جانبه جنابعالی و همکاران شما را می‌طلبد و این از خواسته‌های به حق مردم به شمار می‌رود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم قرار داریم، از موکلین خود خواست تا با حضور باشکوه و حداکثری خود در انتخابات و انتخاب آگاهانه رئیس جمهور آینده با استفاده از تجربیات گذشته دین خود را به انقلاب و نظام ادا کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 11:3 | نویسنده : میثم اله وردی |