استان مرکزی 24 اسفند میزبان رییس جمهوری است

پایگاه خبری هدهد تفرش:

هوشنگ بازوند گفت: این استان در 24 اسفند جاری میزبان رییس جمهوری و جمعی از اعضای هیات دولت است.

به گزارش خبرنگار برنا از اراک معاون عمرانی استاندار مرکزی گفت: این استان در 24 اسفند جاری میزبان رییس جمهوری و جمعی از اعضای هیات دولت است.
 
هوشنگ بازوند افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده رییس جمهوری در این سفر یک روزه 11 هزار و 200 واحد مسکن مهر را با سرمایه گذاری چهار هزار و 480 میلیارد ریال در استان مرکزی افتتاح می‌کند.

وی توضیح داد: برنامه نمادین بهره برداری از این واحدها با حضور رییس جمهوری در شهرستان اراک با مجموعه چهار هزار و 532 واحد مسکن مهر امام صادق (ع) و سرمایه گذاری دو هزار و 412 میلیارد ریال است.
 
معاون عمرانی استاندار اضافه کرد: در این مراسم به طور همزمان 226 واحد مسکن مهر در آشتیان، 130 واحد در تفرش، 919 واحد در خمین، یک‌صد واحد در خنداب، 363 واحد در دلیجان، 450 واحد در زرندیه، 967 واحد در ساوه، یکهزار و 928 واحد در شازند، 408 واحد در فراهان، 190 واحد در کمیجان و 762 واحد در محلات به متقاضیان تحویل می‌شود.
 
بازوند خاطر نشان کرد: در این سفر همچنین کنارگذر شمالی اراک به طول 50 کیلومتر و اعتبار 520 میلیارد ریال زیربار ترافیک خواهد رفت.
 
وی عنوان کرد: در این سفر طرح توسعه شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند به عنوان بزرگترین طرح بنزین سازی از مازوت در جهان با سرمایه گذاری 50 هزار میلیارد ریال به دست رییس جمهوری افتتاح می‌شود.

معاون عمرانی استاندار یادآور شد: بیش از 90 درصد عملیات اجرایی این طرح حیاتی به عنوان افتخار ملی توسط متخصصان داخلی انجام شده و شامل 15 واحد تولید محصولات و میعانات است.

بازوند تصریح کرد: در این سفر به صورت همزمان از 110 کیلومتر راه روستایی آسفالته با سرمایه گذاری 220 میلیارد ریال و جمعیت بهره بردار دو هزار و 700 نفر بهره برداری می‌شود.

وی یادآور شد: بهره برداری از روشنایی 42 کیلومتر از محور اراک - قم با سرمایه گذاری 50 میلیارد ریال از دیگر طرح های پیش بینی شده برای این سفر است.

معاون عمرانی استاندار گفت: تقاطع غیرهمسطح میدان بسیج اراک با اعتبار 80 میلیارد ریال یکی دیگر از طرح های پیش بینی شده برای سفر رییس جمهوری به این استان است.

بازوند ادامه داد: با بهره برداری از این تقاطع غیرهمسطح یکی از نقاط حادثه خیز در کریدور شمال به جنوب کشور حذف شده و در ورودی شهر اراک روان سازی ترافیک انجام می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 17:33 | نویسنده : میثم اله وردی |