تشکیل حلقه‌های صالحین موجب آگاهی جوانان می‌شود

پایگاه خبری هدهد تفرش:

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: تشکیل حلقه‌های صالحین نقش مؤثری در آگاهی بخشی به جوانان دارد.

خبرگزاری فارس: تشکیل حلقه‌های صالحین موجب آگاهی جوانان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار مهدی صدیقی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از حلقه‌های صالحین شهرستان تفرش اظهار داشت: تشکیل حلقه‌های صالحین موجب آگاهی‌بخشی به جوانان در جنگ نرم شده و توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقش بر آب خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه حلقه‌های صالحین با هدف تقویت معرفت فردی و علمی به همراه بصیرت بخشی و گسترش و تعمیق فرهنگ قرآنی و گسترش مباحث نظری تشکیل شده است، تصریح کرد: مهم‌ترین هدفی که حلقه‌های صالحین در بسیج دنبال می‌کنند کادر سازی برای امام زمان(عج) و انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تأکید کرد: حلقه‏ های صالحین علاوه بر اینکه موجب کادرسازی آینده انقلاب اسلامی خواهد شد، در ذات خود بصیرت‏ افزا و آگاهی‏ بخش است.

صدیقی همچنین در جمع سپاهیان ناحیه مقاومت شهرستان تفرش ولایتمداری و اطاعت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی را رمز عزتمندی و اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب با روشنگری‌های مستمر به خوبی توانسته‌اند توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و نظام را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه اثرگذاری و جایگاه رفیع ولایت فقیه به دنیا ثابت شده است، تصریح کرد: امروز دشمن به خوبی به اهمیت اثرگذاری ولایت فقیه پی برده و به همین دلیل است که تلاش دارد موجب جدایی ملت از ولایت فقیه شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 18:0 | نویسنده : میثم اله وردی |