آغاز گازرسانی به هشت روستا از توابع شهرستان تفرش

پایگاه خبری هدهد تفرش:

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت گاز استان مرکزی از اجرای خط لوله اصلی گاز به منظور گازرسانی به هشت روستا از توابع شهرستان تفرش در استان مرکزی خبر داد.

خبرگزاری فارس: آغاز گازرسانی به هشت روستا از توابع شهرستان تفرش

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، محسن کهوند اظهار داشت: مرحله انتخاب پیمانکار اجرای لوله اصلی گاز (خط تغذیه گاز) حد فاصل روستاهای نقوسان تا بازرجان و قزلچه از توابع شهرستان تفرش استان مرکزی که شامل روستاهای (بازرجان، مشهد بازرجان ،قزلجه، سنگان، نوبهار، فرک، حشه، دادغان) در کمیته مناقصات این شرکت انجام شد.

وی تصریح کرد: در مناقصه مذکور 11 شرکت با ارائه قیمت پیشنهادی به منظور اجرای پروژه مذکور به رقابت پرداختند که شرکت «سیال فن‌کلار» با مبلغ پیشنهادی هفت میلیارد و 470 میلیون ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب شد.

سرپرست شرکت گاز استان مرکزی ادامه داد: به منظور اجرای این خط تغذیه نیاز به انجام 14 هزار و 500 متر لوله از نوع فولادی به قطر چهار اینچ و نصب و اجرای دو عدد ایستگاه تقلیل فشار تی‌بی‌اس با ظرفیت‌های یک هزار متر مکعبی و دو هزار و 500 متر مکعبی است که اجرای این مرحله از پروژه، توسط شرکت «سیال فن کلار» انجام خواهد شد.

کهوند افزود: هزینه تأمین کالا و اجرای این پروژه بالغ بر 15 میلیارد و 997 میلیون ریال برآورد و مدت اجرای آن 180روز تقویمی در نظر گرفته شده است که پس از اجرای این خط تغذیه، گازرسانی به روستاهای بازرجان ،مشهد بازرجان، قزلجه، فسنگان، نوبهار، فرک، حشه و دادغان از توابع شهرستان تفرش با بیش از 650 خانوار در آینده فراهم می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 12:26 | نویسنده : میثم اله وردی |