شرکت با اقتدار مردم تفرش، آشتیان و فراهان در راهپیمایی

پایگاه خبری هدهد تفرش:

خبرگزاری مهر: مردم شهرستانهای تفرش، آشتیان و فراهان با حضور در میدانهای اصلی شهر دشمنان ایران اسلامی را بار دیگر به رسوایی و زبونی کشاندند.

به گزارش خبرنگار مهر،نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پس از انقلاب استکبار جهانی همواره در صدد توطئه ­هایی چون جنگ تحمیلی، تحریم­ها و ترور دانشمندان برامده است که هر بار با هوشیاری مردم این نقشه ها نقش بر اب شده اند.

عباس صلاحی افزود: پیشرفت­های ایران اسلامی در تمام زمینه ­های علمی، پزشکی، نظامی و صنعتی در دنیا بر کسی پوشیده نیست و با عبور از تحریم ­هایی که استکبار جهانی به ما تحمیل کرده است باز هم از این شرایط عبور خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان فراهان با تاکید بر اینکه پیروی محض از ولایت فقیه رمز تداوم حیات طیبه انقلاب اسلامی است تصریح کرد: مردم ایران با پیروی از ولایت فقیه و با کنار زدن این موانع با سرعت در حال پیشرفت و کسب اقتدار است.

مجید مومنی با بیان اینکه حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن سرمایه نظام جمهوری اسلامی است اضافه کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن باردیگرپایبندی به جمهوری اسلامی را اثبات کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:30 | نویسنده : میثم اله وردی |