حوزه هنری می تواند از برنامه هفت شکایت کند

پایگاه خبری هدهد تفرش:

 

 
 
 
صلاحی با اشاره به انتقاد معاون حوزه هنری از برنامه سینمایی هفت:

حوزه هنری می تواند از برنامه هفت شکایت کند

نماینده مردم تفرش و آشتیان مجلس گفت: نه تنها در برنامه هفت، بلکه در تمام برنامه‌های تلویزیونی، اگر شخصی برخلاف واقع و استناد، فرد یاگروه یا دسنگاهی را مورد توهین قرار دهد، باید از طریق همان شبکه از لحاظ قانونی مورد پیگرد قرار گیرد.

عباس صلاحی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به انتقاد معاون حوزه هنری از برنامه  سینمایی هفت مبنی براینکه  کارگردان یک فیلم اکران شده، لا به لای حرف‌هایش اهانت هایی را در حق حوزه هنری روا داشته است، اظهارداشت: سوالات مطرح  شده  درتمام برنامه هایی که در مورد حوزه‌های اجرایی (فرهنگی، هنری) ساخته می‌شود، باید در چهار چوب گفتمان  بوده و اهداف مدنظرآن نیز مشخص شده باشد.

وی با بیان اینکه در صورت اتهام زنی به شخص، گروه یا دستگاهی در یک برنامه تلویزیونی، باید درهمان برنامه پاسخ‌های لازم داده شود، افزود: باید در برنامه‌ای که قرار است به انتقادات سینمایی پرداخته شود، دو طرف صحبت یعنی منتقد وطرف انتقاد همزمان حضور داشته باشند تا به راحتی نتوان به یکی از دستگاه‌های فرهنگی کشور توهین کرد.

نماینده مردم تفرش و آشتیان  به حساسیت پخش برنامه‌های زنده در تلویزیون اشاره کرد و گفت : بهتر است که برنامه‌های تلویزیونی به صورت مستقیم پخش نشود و از طرف دیگرهم از حضور و نظر کارشناسان ذیربط استفاده کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه اگربرنامه‌ای  بخواهد تاثیر گذار باشد، باید حقوق افراد را رعایت کند و تریبون را در اختیار دو طرف صحبت کننده قرار دهد، خاطرنشان کرد: نه تنها در برنامه هفت، بلکه در تمام برنامه‌های تلویزیونی، اگر شخصی برخلاف واقع و استناد صحبت کند، باید از طریق همان شبکه  مورد پیگرد قانونی قرار گیرد./

 

برنامه سینمایی هفت پیشترهم به دلیل دعوت از یک کارگردان فیلم موهن ورعایت نشدن احترام هنرمندان درنقد ها مور اعتراض قرار گرفته بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:22 | نویسنده : میثم اله وردی |