برگزاری جشن انقلاب در شهرستان تفرش

پایگاه خبری هدهد تفرش:

خبرگزاری مهر: مدیر کل کتابخانه ها ی استان مرکزی از تشکیل کمیته شناسایی افراد خیر برای جمع آوری کتابهای اهدایی در شهرستان فراهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسن مطیعی جلسه مشترک کمیته نهضت دائمی مطالعه مفید و انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان فراهان گفت: با مشارکت فرمانداری این شهرستان با هدف اهتمام در جهت فرهنگسازی اهدای کتاب توسط مردم این کمیته تشکیل می شود.

وی اظهارداشت: در صورت  ایجاد کتابخانه مشارکتی  با همکاری خیرین و اماکن بلا استفاده اداری این کتابخانه ها از محل نیم درصد تجهیز وخواهند شد.

گفتنی است در این جلسه نام کتابخانه  فرمهین به نام قائم مقام فراهانی و نام کتابخانه خنجین به نام کتابخانه سردار شهید اسدالله هاشمی نامگذاری شد.

برگزاری جشن انقلاب در شهرستان تفرش

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفرش خبر داد: به مناسبت فرارسیدن 34 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  وگرامیداشت یاد وخاطره شهدا وامام (ره) جشن انقلاب ده شب در ده مسجد این شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام میثم فیروزجایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: این برنامه های متنوع فرهنگی - مذهبی با حضور مسئولین و با همکاری کمیته مساجد و تشکلهای دینی، دهه فجر در سطح شهرستان تفرش اجرا می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 19:34 | نویسنده : میثم اله وردی |