دانشگاه‌ها در آستانه انتخابات حیاط‌ خلوت احزاب نباشند

پایگاه خبری هدهد تفرش:

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام مهدی ایمانی‌‌مقدم گفت: دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور در روند انتخابات نباید حیاط خلوت احزاب باشند بلکه باید هویت علمی خود را حفظ کنند.

خبرگزاری فارس: دانشگاه‌ها در آستانه انتخابات حیاط‌ خلوت احزاب نباشند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ایمانی‌‌مقدم در نشست تعامل فرهنگی بین دانشگاه‌های استان مرکزی در دانشگاه تفرش با اشاره به انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: یکی از گام‌های مهم برای خنثی کردن توطئه دشمنان نظام، شناساندن دشمن به جوانان به خصوص دانشجویان است زیرا بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری دشمن به دنبال القاء شبهه غیرآزاد بودن انتخابات آتی به مردم و جوانان است.

وی افزود: اصل و اساس کار فرهنگی در دانشگاه‌ها کار فکری است و رسیدگی به امور دانشجویان و حضور در بین آنها نشانه تواضع مسئولان و یک سرمایه معنوی است.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور در روند انتخابات نباید حیاط خلوت احزاب باشد بلکه باید هویت علمی خود را حفظ کنند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مومنی امام جمعه شهرستان تفرش نیز در این نشست، گفت: شبهات و فتنه‌ها یکی از خطرات جدی است که مراکز علمی و نظام ما را تهدید می‌کند.

وی افزود: دشمن با ایجاد شبهه و فتنه در صدد است تا ذهن جوانان ما را تیره و تار کرده و آنان را نسبت به باورها و اعتقادات دینی خود بی‌تفاوت کند.

وی با بیان این که دشمن با ایجاد شبهه در جوانان موفق به ایجاد فتنه در جامعه می‌شود، تصریح کرد: رسالت اساتید در جبهه فرهنگی در آستانه انتخابات آتی این است که تمامی تلاش خود را به کار بندند تا جلوی موفقیت دشمن در ایجاد شبهه در جوانان را بگیرند.

همچنین در ادامه این نشست ربانی سرپرست دانشگاه تفرش با ارائه گزارشی عملکرد فرهنگی این دانشگاه را طی یک سال گذشته تشریح کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:18 | نویسنده : میثم اله وردی |