اجرای طرح جامع دانشگاه تفرش با مشارکت خیرین

پایگاه خبری هدهد تفرش:

سرپرست دانشگاه تفرش از اجرای طرح جامع دانشگاه با استفاده از ظرفیت خیرین دانشگاه ساز خبر داد.

دکتر احمدرضا ربانی سرپرست دانشگاه تفرش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در یک افق 5 ساله تعداد دانشجویان و رشته‌های دانشگاه تفرش دو برابر خواهد شد و در این خصوص دانشگاه باید فضاهای آموزشی و خوابگاه‌های خود را گسترش دهد.

وی گفت: در حال حاضر خوابگاه‌های موجود در دانشگاه تنها پاسخگوی یک سوم دانشجویان است از این رو تحقق طرح جامع دانشگاه نیازمند حمایت خیرین است.
 
سرپرست دانشگاه تفرش تصریح کرد: براساس طرح جامع، دانشگاه تفرش باید تعداد دانشجویان دانشگاه را به 20 هزار دانشجو و تعداد دانشکده ها را به 17 دانشکده افزایش دهد که هنوز این امر محقق نشده و تا کنون تنها 7 دانشکده احداث شده و دو هزار و500 دانشجو جذب شده است.
 
وی ادامه داد: طرح جامع دانشگاه باید تاکنون اجرا می شد ولی به دلایل نبود بودجه‌های لازم این طرح تحقق نیافت، بنابراین دانشگاه برای اجرای طرح، قرار است از ظرفیت خیرین استفاده کنیم.
 
سرپرست دانشگاه تفرش از ایجاد مجمع خیرین دانشگاه ساز در دانشگاه تفرش خبر داد و گفت: هیات امنای این مجمع در دانشگاه تفرش تشکیل شده است.
 
وی بابیان اینکه تا کنون این مجمع دو جلسه برگزار کرده است، افزود: خیرین یک کتابحانه برای دانشگاه ساخته و در ساخت سه ساختمان، یک سوله نیمه کاره، مسجد و بهداری با دانشگاه همکاری داشتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 10:16 | نویسنده : میثم اله وردی |