ساخت فضاهای ورزشی بر اساس استانداردها الزامی است

پایگاه خبری هدهد تفرش:

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی با اشاره به اهمیت اماکن ورزشی در سلامت افراد جامعه، خواستار رعایت استانداردها در ساخت و سازهای ورزشی شد.

خبرگزاری فارس: ساخت فضاهای ورزشی بر اساس استانداردها الزامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه سفر یک روزه خود به تفرش اظهار داشت: رعایت استانداردها در ساخت و سازهای ورزشی امر بسیار مهمی است که باید تلاش شود این ساخت‌ و سازها بر اساس استانداردهای موجود صورت گیرد.

وی تصریح کرد: توجه به زیرساخت‌های ورزشی نقش بسیار موثری در پیشرفت و توسعه ورزش دارد که خوشبختانه این مهم در استان مرکزی مورد تاکید قرار گرفته است.

استاندار مرکزی ادامه داد: در حال حاضر تقویت زیرساخت‌ها و توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی به صورت جدی در دستور کار مسئولان ورزش استان قرار گرفته است.

شعبانی‌فرد بر لزوم حمایت دستگاه‌های اجرایی از بخش ورزش تاکید کرد و بیان داشت: پرداختن به ورزش موجب سلامت جسمی و روحی افراد جامعه شده و بهره‌وری و راندمان کاری را در بین افراد بالا می‌برد که شایسته است تمامی دستگاه‌های اجرایی ورزش را به عنوان یک بخش مهم در برنامه‌های خود قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به تعمیر استخر ورزشی شهرستان تفرش گفت:  مرمت و بازسازی این استخر از سال82 با نظارت دفتر فنی استانداری مرکزی آغاز شد.

استاندار مرکزی گفت: این استخر پس از سه سال استفاده با مشکلات فنی مواجه شد که مرمت آن به چهار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 17:3 | نویسنده : میثم اله وردی |