برگزاری بزرگ‌ترین مانور منطقه‌ای امداد و نجات در تفرش

پایگاه خبری هدهد تفرش:

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از برگزاری بزرگ‌ترین مانور منطقه‌ای امداد و نجات هلال احمر برای نخستین‌بار در استان مرکزی خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری بزرگ‌ترین مانور منطقه‌ای امداد و نجات در تفرش

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مرتضی سلیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان جمعیت هلال احمر کشور این مانور با حضور پنج استان‌ در شهر تفرش برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این مانور را کسب آمادگی امدادگران عنوان و تصریح کرد: این مانور که بزرگ‌ترین مانور امدادی کشور محسوب می‌شود، در سه آیتم جاده، کوهستان و امداد و نجات هوایی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به برگزاری مانور در نیمه اول اسفند ماه گفت: برگزاری مانورهای امدادی نقش مؤثری در افزایش سطح توان عملیاتی نیروهای امدادرسان جمعیت هلال احمر در حوادث و سوانح احتمالی کشور دارد.

به گفته وی، امداد و نجات جاده‌ای، امداد و نجات هوایی و نجات از ارتفاع و فضاهای معلق بخشی از برنامه‌های اجرای این مانور است.

سلیمی ایجاد حالت تحرک، حضور دائم، آمادگی و شبیه‌سازی صحنه‌های واقعی وقوع انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیر طبیعی و انسانی را از اهداف برگزاری این مانور عنوان کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:10 | نویسنده : میثم اله وردی |