ارتقاء نمایندگی میراث فرهنگی دو شهر به اداره در استان مرکزی

پایگاه خبری هدهد تفرش:

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی از تلاش به منظور ارتقاء نمایندگی‌های این اداره در شهرستان‌های محلات و تفرش به اداره خبر داد.

خبرگزاری فارس: ارتقاء نمایندگی میراث فرهنگی دو شهر به اداره در استان مرکزی

مجتبی رضوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در حال حاضر برنامه‌های این اداره در دو شهرستان محلات و تفرش به صورت نمایندگی انجام می‌شود که تلاش داریم به منظور ارتقاء هر چه بیشتر و بهتر برنامه‌ها این دو نمایندگی را به اداره ارتقاء دهیم.

وی تصریح کرد: بدون شک با ارتقاء این دو نمایندگی به اداره شاهد افزایش کیفیت خدمات در امر توسعه گردشگری و صنایع دستی و حفاظت از آثار تاریخی و فرهنگی در این دو شهرستان خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی ادامه داد: اقدامات لازم در این زمینه در دست پیگیری است که هم اکنون مراحل نهایی را سپری می‌کند که امید می‌رود  به زودی این امر عملیاتی شود.

رضوانی در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد تسهیلات سفر شهرستان‌ها در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز بیان داشت: با توجه به اینکه چند ماه بیشتر تا آغاز سفرهای نوروزی و سال جدید باقی نمانده است، ستاد تسهیلات سفر در شهرستان‌های سراسر استان از هفته گذشته تشکیل و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه آغاز شده است.

وی گفت: دستورالعمل طرح نوروزی 92 ستاد مرکزی سفرهای کشور به فرمانداران شهرستان‌های استان ارسال شده که فرمانداران باید اقدامات لازم را به منظور اجرای هر چه بهتر این دستورالعمل انجام دهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:54 | نویسنده : میثم اله وردی |