بارش اولین برف زمستانی استان مرکزی را سفید پوش کرد

پایگاه خبری هدهد تفرش:

بارش اولین برف زمستانی از بامداد امروز تا کنون چهره شهرهای استان را زمستانی کرد به طوری که مردم را به استفاده بیشتر از امکانات گرمایی واداشته است.

بارش این رحمت الهی همچنین خوشحالی کشاورزان و شادی کودکان را باعث شد، اما بارش این برف مانع تحصیل دانش آموزان استان مرکزی نشد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک گفت: مدارس ابتدایی در نوبت صبح و عصر تعطیل نمی باشد.

صفایی افزود: مدارس ابتدایی فقط روزهای پنج شنبه در سراسر استان تعطیل است.

*تمامی محورهای مواصلاتی استان مرکزی در حال حاضر باز است

مدیر راهداری استان مرکزی گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان در حاضر باز است و فقط برای تردد در محور اصفهان و گردنه زالیان استفاده از زنجیز چرخ ضروری است.

سلیمیان افزود: از شب گذشته تاکنون 180 دستگاه ماشین آلات و 220 نفر نیرو در محورهای مواصلاتی و لغزنده و راهدارخانه ها خدمت رسانی می کنند.

وی گفت: از شب گذشته تاکنون برای بازگشایی مسیرهای مواصلاتی از برف 400 تن ماسه و نمک استفاده اشده است.

سلیمیان افزود: ارتفاعات برف در گردنه های استان مرکزی از 5 تا 30 سانتی متر بوده که بیشترین بارشها در گردونه های محورهای تفرش و دلیجان گزارش شده است.

مدیرراهداری استان مرکزی از هم استانی ها خواست حتما قبل از سفر با شماره تلفن 141 و 4134074 تماس بگیرند و از وضعیت راه ها مطلع شوند و زنجیر چرخ حتما همراه داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 12:23 | نویسنده : میثم اله وردی |