امام جمعه تفرش: 9 دی تجلی میثاق مجدد ملت ایران با ولایت بود

پایگاه خبری هدهد تفرش:

خبرگزاری فارس: امام جمعه تفرش حماسه بزرگ 9 دی را تجلی میثاق مجدد ملت ایران اسلامی با ولایت فقیه دانست.

خبرگزاری فارس: 9 دی تجلی میثاق مجدد ملت ایران با ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام سید‌محمد مؤمنی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی تفرش با اشاره به فرا رسیدن نهم دی ماه اظهار داشت: حماسه بزرگ این روز در سال 88، حماسه بسیار بزرگی بود که می‌توان از آن به‌عنوان حرکت عظیم و ماندگار مردمی یاد کرد.

وی تصریح کرد: با خلق حماسه بزرگ 9 دی ماه، ملت ایران بار دیگر نشان دادند در راستای حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام گام برداشته و بر خلاف تبلیغات فتنه‌گران همچنان به ارزش‌های نظام پایبند بوده و آماده جان‌فشانی در راه انقلاب هستند.

امام جمعه تفرش با تأکید بر اینکه براندازی عمود خیمه انقلاب‌اسلامی مهم‌ترین هدف دشمنان از ایجاد فتنه 88 بود، ادامه داد: حماسه نهم دی ماه جلوه‌گاهی از غیرت و تعصب دینی ملت ایران بود که با شعور و بصیرت سیاسی در آمیخته و موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شد.

مؤمنی با اشاره به اینکه حضور مردم در حماسه 9 دی ماه 88 نشان از آگاهی و بصیرت بالای ملت ایران بود، گفت: این روز آزمون به‌یاد ماندنی مردم ایران و تبلور عشق دیرینه آنان به خاندان امامت و ولایت و بیعت با علی زمان بود.

در این نشست پیرامون توسعه و تقویت فرهنگ اقتصاد مقاومتی،ترویج زیارت اربعین، برگزاری زیارت از راه دور پیامبر(ص)، توسعه وترویج فرهنگ حجاب و عفاف در دستگاه‌ها بحث و تبادل نظر شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:امام جمعه,تفرش,هدهد, | 18:26 | نویسنده : میثم اله وردی |