14 همایش قرآنی در استان مرکزی برگزار می‌شود

پایگاه خبری هدهد تفرش:

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از برگزاری 14 همایش قرآنی به مناسبت هفته قرآن در استان خبرداد.

خبرگزاری فارس: 14 همایش قرآنی در استان مرکزی برگزار می‌شود

سیف‌‌الله کریم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: هفته آخر آذرماه به عنوان هفته قرآن نامگذاری شده است و بر همین اساس مصمم به برگزاری برنامه‌های مختلف قرآنی در سطح استان هستیم.

وی تصریح کرد: در این هفته بیش از 14 همایش قرآنی در مدارس شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود که در این همایش از دانش‌آموزان شرکت کننده در طرح ملی نور تجلیل خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه نخستین همایش قرآنی 25 آذرماه با حضور استاد مسعود سیاح‌ گرجی در دو شهر اراک و آشتیان برگزار می‌شود، ادامه داد: همایش قرآنی شهرهای فراهان، کمیجان، خمین، خنداب 26 آذر ماه با حضور استاد احمد ابوالقاسمی، همایش قرآنی شهرهای ساوه، زرندیه و نوبران 27 آذرماه با حضور اساتید مهدی ناصرزعیم و رضا نژاد‌تبریزی، همایش شهرهای شازند، دلیجان، سربند، محلات 28 آذرماه با حضور استاد شعاعی و رضا نژاد‌تبریزی و همایش قرآنی تفرش 29 آذرماه با حضور استاد علی‌ علیزاده برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اهتمام آموزش و پرورش به امور قرآنی بیان داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر وزارت آموزش و پرورش به امر آموزش قرآن توجه ویژه‌ای داشته و برنامه‌ها و طرح‌های متعددی را در این زمینه به مرحله اجرا درآورده است.

کریم‌زاده افزود: نواختن زنگ قرآن، برگزاری مسابقات مختلف قرآنی، برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن، محافل انس با قرآن کریم و... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته قرآن در استان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:همایش,قرآنی,هدهد,تفرش,, | 17:36 | نویسنده : میثم اله وردی |