با حضور رئیس جمهور/ 12 پروژه فنی و اجرایی در استان مرکزی به بهره برداری می رسد

پایگاه خبری هدهد تفرش:

اراک- خبرگزاری مهر: مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی از بهره برداری 12 پروژه فنی و اجرایی شامل ساختمان ها و تاسیسات دولتی با حضور رئیس جمهور در استان مرکزی خبر داد.

غلامرضا خرمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این پروژه ها با اعتباری بیش از 44 هزار میلیون ریال آماده بهره برداری هستند.

وی ادامه داد: ساختمان صداو سیمای شهرستان خمین با مساحت 300 مترمربع و اعتبار یکهزار و 700 میلیون ریالی و شبکه دامپزشکی شهرستان ساوه به مساحت 700 مترمربع و اعتبار چهار هزار و 500 میلیون ریالی از جمله این پروژه ها هستند.

خرمی مجتمع اداری کمیجان را یکی دیگر از این پروژه ها خواند و افزود: این پروژه با مساحت یکهزار و 350 متر مربع و اعتبار 9 هزار و 500 میلیون ریالی کامل شده است.

وی در خصوص سایر پروژه های فنی و اجرایی عنوان داشت:چهار واحد منازل ساختمانی محلات به مساحت 520 مترمربع با اعتبار دو هزار 700میلیون ریالی، دارالقرآن آشتیان به مساحت 450 مترمربع با اعتبار دو هزار و 500 میلیون ریالی، هشت واحد منازل مسکونی سازمانی تفرش به مساحت 520 متر مربع با اعتبار دو هزار و 800 میلیون ریالی از سایر پروژه های قابل بهره برداری با حضور رئیس جمهور است.

خرمی افتتاح کتابخانه عمومی فوتبال به مساحت 185 متر مربع و اعتبار یکهزار میلیون ریالی و کتابخانه عمومی الغدیر به مساحت 260 مترمربع و اعتبار یکهزار و300 میلیون ریالی را از دیگر برنامه های این اداره برشمرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی خاطر نشان کرد: پزشکی قانونی اراک با یکهزار و 80 مترمربع مساحت و اعتبار 9 هزار و 300 میلیون ریال، سردرب اقتصاد و دارایی با 185 متر مربع مساحت و اعتبار یکهزار و 500 میلیون ریال، انتقال خون ساوه با 900 مترمربع مساحت و اعتبار چهار هزار و 900 میلیون ریال و ساختمان هواشناسی محلات با 110 مترمربع مساحت و اعتبار 2 هزار و 792 میلیون ریالی نیز با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:منازل سازمانی,هدهد,تفرش, | 14:6 | نویسنده : میثم اله وردی |