همکاری دانشگاه تفرش در برگزاری کنفرانس مدیریت انرژی

پایگاه خبری هدهد تفرش:

خبرگزاری فارس: مدیر پژوهشی دانشگاه تفرش و ناظر علمی دومین کنفرانس مدیریت انرژی در صنایع نفت و انرژی از همکاری علمی این دانشگاه در این کنفرانس خبر داد.

خبرگزاری فارس: همکاری دانشگاه تفرش در برگزاری کنفرانس مدیریت انرژی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک رامین مهدی‌پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت انرژی در صنایع نفت و گاز سه روز آینده در مرکز همایش‌های صدا و سیما  تهران برگزار می‌شود که دانشگاه تفرش در زمینه علمی با مسئولان برگزار کننده این همایش همکاری خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در این همایش پیرامون موضوعاتی چون مدیریت انرژی و کاهش مصرف انرژی به ویژه در زمینه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، برنامه‌ریزی، صرفه جویی، بهینه‌سازی، بهره‌وری، افزایش کارایی و تولید ترکیبی و مهندسی انرژی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

ناظر علمی دومین کنفرانس مدیریت انرژی در صنایع نفت و انرژی ایجاد نگاه ویژه در کشور به موضوع استفاده منطقی از انرژی در صنایع مختلف و مطالعه علمی این حوزه را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش برشمرد و ادامه داد: جایگاه آتی مدیریت انرژی در منطقه و کشور، مدیریت انرژی و نقش آن بر بازار، رابطه مدیریت انرژی و ممیزی انرژی، راهکارهای بهینه سازی مصرف انرژی در صنایع نفت و انرژی، مطالعه و تحلیل آماری تاثیر مدیریت انرژی بر مصرف انرژی، نقش فناوری‌های نوین و مدیریت انرژی، روش‌های استقرار سیستم جامع مدیریت انرژی در سازمان‌ها و نقش آن، نقش فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی عمومی در بهینه سازی مصرف انرژی بخشی از محورهای این همایش است.

مهدی‌پور گفت: تاثیر مدیریت انرژی بر اجرای صحیح قانون هدفمند کردن یارانه ها و اصلاح قیمت حامل‌های انرژی، نقش سیاست‌های مالی و حمایتی دولت در اجرای صحیح مدیریت انرژی، راهکارهای بهینه سازی مصرف انرژی در صنایع نفت و گاز، راهکارهای اجرائی - عملیاتی مدیریت مواد و انرژی و... از دیگر محورهای این همایش هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:6 | نویسنده : میثم اله وردی |