مرحله دوم اردوهای راهیان نور دانش آموزی آغاز شد/اعزام بیش از 10هزار دانش آموز

پایگاه خبری هدهد تفرش:

اراک- خبرگزاری مهر: معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی از آغاز مرحله دوم اردوهای راهیان نور دانش آموزی این استان از ۱۹ آذر خبر داد.

سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مرحله دوم اردوهای راهیان نور با حضور دانش آموزان پسر پایه دوم متوسطه از امروز ۱۹ آذر ماه آغاز شد.

وی با بیان اینکه  مرحله دوم این اردوها به دو بخش تقسیم می شود، گفت: بخش اول از ۱۹ آذر آغاز و به دلیل امتحانات ترم اول یک دی ماه پایان می پذیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: بخش دوم این مرحله از 28 دی ماه آغاز و تا 15 بهمن ماه سال جاری ادامه دارد.

سرهنگ گلشن زاده با بیان اینکه در این مرحله ۱۰ هزار و ۲۱۴ نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد، اظهار کرد: تعدادی از این افرا راویان، مروجان حلقه های صالحین، سرپرستان و مربیان هستند.

وی با اشاره به این که اولین گروه امروز ۱۹ آذر ماه از شهرستان تفرش به مناطق عملیاتی اعزام شدند، خاطر نشان کرد: دانش آموزان از ابتدای سفر با مسایل فرهنگی و عملیات های صورت گرفته در مناطق آشنا شده و در رساتای افزایش آگاهی گام بر می دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: در مرحله اول نیز هشت هزار و ۲۲۵ نفر در قالب کاروان های راهیان نور از ۱۲ مهر تا آغاز آذر ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

سرهنگ گلشن زاده در پایان تصریح کرد: در این مرحله ۲۲ دستگاه اتوبوس با تایید ایمنی، دانش آموزان  را به مناطق عملیاتی منطق خواهند کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 11:8 | نویسنده : میثم اله وردی |