استعدادهای درخشان باشگاه پژوهشگران جوان تقدیر شدند

پایگاه خبری هدهد تفرش:

خبرگزاری فارس: استعدادهای درخشان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان امروز در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر شدند.

خبرگزاری فارس: استعدادهای درخشان باشگاه پژوهشگران جوان تقدیر شدند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در نشست هم‌اندیشی استعدادهای درخشان باشگاه پژوهشگران جوان با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، استعدادهای درخشان و واحدهای برتر دانشگاه آزاد تقدیر شدند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم 14 نفر از مسئولان واحدهای برتر دانشگاه آزاد کمک هزینه حج عمره و 14 نفر کمک هزینه عتبات عالیات دریافت کردند.

همچنین بر اساس قرعه‌کشی 14 نفر دیگر نیز کمک‌هزینه حج عمره و عتبات عالیات دریافت کردند.

بنابراین گزارش، در این مراسم موسی‌خانی رئیس واحد دانشگاه آزاد قزوین، ایرانبخش رئیس واحد دانشگاه آزاد رودهن، فردوس حاجیان رئیس واحد دانشگاه آزاد تهران مرکز و شمس رئیس واحد دانشگاه آزاد تهران جنوب مورد تقدیر قرار گرفتند.

عباس قربانی از همدان، احمد ثمری‌ها از واحد علوم تحقیقات تهران، امیر بهرامی از گرمسار، یاور احمدی از زنجان، رضا اباذری از اردبیل، مجید پورعنبری از دزفول، مرتضی صابری از تفرش، جواد یزدانی از کرمانشاه، نریمان نظامی از تبریز، میثم شعبانیان از اراک، جعفر عطار ملکی از تهران شمال، نگار صعود از جهرم، صابر زرین‌کمر از گرمسار، محمود میرزایی از واحد علوم دارویی کمک هزینه سفر به حج عمره را دریافت کردند.

همچنین حامد علیزاده از زنجان، الناز ابراهیمیان از خوی، نوید رزمجو از شهر مجلسی، ایمان مهدی‌پور از سمنان، علیرضا سلطانی از گرگان، برهان منصوری از کرمانشاه، عباس محمودی از اهر، علی رحیمی از یاسوج، رضا حاجیان از گچساران، عادل رنجی از تاکستان، احسان رحمانی از تهران شمال، حسین ترکمن از تهران جنوب، جعفر ابراهیم‌پور از سوادکوه و جعفر چگینی از واحد قزوین کمک هزینه سفر به عتبات عالیات را دریافت کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:استعداد,درخشان,صابری,تفرش,هدهد,, | 13:25 | نویسنده : میثم اله وردی |