صلاحی با تاکید بر ضرورت اصلاح قانون حمایت از معلولان: استخدام معلولان، وعده‌ای که هیچ‌گاه عملی نشد

پایگاه خبری هدهد تفرش:

 

 

عضو هیئت رئیسه فراکسیون معلولان مجلس، با انتقاد از اجرایی نشدن قانون حمایت از معلولان، گفت: استخدام معلولان در ادارات دولتی از مواردی بود که هیچ گاه به محله اجرا نرسید.

عباس صلاحی در گفت‌ وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه اصلاح قانون حمایت از معلولان با فراز و فرودهایی همراه است، افزود: متاسفانه هنوز اصلاح قانون حمایت از معلولان به مجلس نرسیده و هیات دولت در بررسی و تصویب اصلاحیه این قانون تعلل کرده است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان وفراهان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در جلسه اخیر فراکسیون معلولان، نماینده دولت وعده داده بود تا اصلاح قانون حمایت از معلولان هرچه زودتر تقدیم مجلس شود، اما همچنان شاهد هستیم که خبری از این اصلاحیه نیست.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با یادآوری ۱۳ آذرماه که به نام روز جهانی معلولان نامگذاری شده است، گفت: اعضای فراکسیون معلولان در تلاش بودند تا اصلاح قانون حمایت از معلولان در این روز ساماندهی شود اما متاسفانه هنوز این قانون در وضعیت نامعلومی قرار دارد.

وی، با تاکید بر اینکه اجرایی نشدن قانون حمایت از معلولان مهم‌ترین معضل برای این قشر از جامعه محسوب می‌شود، تصریح کرد: این قانون درگیر ایرادات پیچیده‌ای نبود بلکه می‌توان گفت دو یا سه گزینه از موارد آن نیاز به تغییر داشت که با این وجود قانون حمایت از معلولان اجرا نشد.

عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس نهم، استخدام معلولان در ادارات دولتی را از جمله مشکلات این افراد خواند وافزود: استخدام معلولان در ادارات دولتی از مواردی بود که اجرایی نشد و همین امر مشکلات عدیده‌ای را برای معلولان پدید آورد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون معلولان مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اینکه NGOهای معلولان از حمایت‌های مسئولان ذی‌ربط برخوردار نیستند، گفت: به جهت آنکه NGOهای معلولان مورد حمایت دولت نیست در بسیاری از موارد به ویژه اختصاص وام‌های اشتغال‌زایی دچار مشکل هستند، لذا امیدواریم با اصلاح قانون حمایت از معلولان، مشکلات این افراد برطرف شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 12:59 | نویسنده : میثم اله وردی |