97 واحد مسکونی در استان مرکزی ساخته می‌شود

پایگاه خبری هدهد تفرش:

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی استان مرکزی از ساخت 97 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت تأمین مسکن معلولان و مددجویان در سال جاری در استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: 97 واحد مسکونی در استان مرکزی ساخته می‌شود  
 

رضا ربیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح نهضت تأمین مسکن معلولان و مددجویان از اوایل سال 89 با ابلاغ معاون اول رئیس جمهور آغاز و با اولویت معلولین متاهل، سرپرست خانوار، زنان و دختران بالای 35 سال و سرپرست خانوار معلولان مجرد بالای 20 سال که فاقد مسکن باشند، در حال اجراست.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد پنج هزار و 300 نفر از گروه‌های هدف بهزیستی استان در این طرح ثبت نام کرده و سهمیه تخصیص یافته به این استان از سوی سازمان بهزیستی کشور در طول دوره سه ساله چهار هزار و 193 واحد است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های سازمان بهزیستی کشور در سال جاری پیشگیری و درمان اعتیاد و نیز تشویق و حمایت از معتادین بهبود یافته و واگذاری مسکن به آنان است، گفت: آقایان بهبود یافته متاهل که دارای پاکی بیشتری نسبت به بقیه باشند در اولویت واگذاری هستند، از دیگر شرایط واگذاری مسکن به معتادین بهبود یافته، بهره‌مندی از شاخص‌های بهبودی از جمله ماندگاری در درمانMMT حداقل به مدت سه سال و عدم غیبت به مدت یک هفته در طول درمان است.

ربیعی ادامه داد: سهمیه استان مرکزی در سال جاری 97 دستگاه است که این سهمیه بین شهرستان‌های استان توزیع شده است.

وی با اشاره به نحوه توزیع این سهمیه خاطر نشان ساخت: از مجموع این واحدها 47 واحد در اراک، دو واحد در تفرش، سه واحد در خمین، پنج واحد در خنداب، 10 واحد در زرندیه، 11 واحد در دلیجان، دو واحد در ساوه، چهار واحد در فراهان، 6 واحد در کمیجان و هفت واحد در محلات است.

ربیعی بیان داشت: هم اکنون متقاضیان شش واحد به منظور دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی گفت: 47 واحد مسکونی هم اینک در مرحله تخصیص زمین، هشت واحد در مرحله صدور پروانه ساخت، هشت واحد در مرحله اجرای اسکلت و 15 واحد در مرحله نازک کاری قرار دارند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:9 | نویسنده : میثم اله وردی |