اجرای عملیات راهداری زمستانی در محورهای برف‌گیر قم

پایگاه خبری هدهد تفرش:

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: در پی نخستین بارش برف عملیات راهداری زمستانی در محورهای برف‌گیر استان قم اجرا شد.

خبرگزاری فارس: اجرای عملیات راهداری زمستانی در محورهای برف‌گیر قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، عباسی مدیر راهداری گفت: راهداران از نخستین ساعات بارش برف در محور تفرش (فوجرد) مستقر هستند و عملیات برف‌روبی و نمک پاشی را به صورت مستمر انجام می‌دهند.

وی گفت: این اداره کل با امکانات، تجهیزات و کارکنان خدمات‌رسان خود در قالب هفت اکیپ ثابت در راهدارخانه‌ها و 70 نفر به همراه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم ادامه داد: آن دسته از رانندگانی که قصد عبور از راه‌های ارتباطی منطقه را دارند باید به تجهیزات ایمنی مجهز باشند.

وی تصریح کرد: پایگاه‌های راهداری و راهدارخانه‌ها در طول راه‌های استان قم به بهترین وجه تجهیز شده‌اند و در فصل زمستان برای استقرار مسافرین در راه مانده از آمادگی لازم برخوردارند.

عباسی با بیان اینکه امسال بر اساس پیش‌بینی‌ها سالی پر بارش و سرد را پیش رو داریم بر آماده‌باش کامل اکیپ‌های راهداری تاکید کرد و گفت: به طور معمول طرح‌های زمستانی راهداری از نیمه دوم آذر ماه آغاز می‌شود و تا اواسط فروردین ادامه می‌یابد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم افزود: مسئولیت‌پذیری و وظیفه‌شناسی قابل تقدیر راهداران مهم‌ترین عامل در پاسداشت جان و مال مردم در جاده‌های کشور است که این مهم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:0 | نویسنده : میثم اله وردی |