نظارت بر پوشش پرستاران برعهده وزارت ‌بهداشت،درمان و آموزش پزشکی است

پایگاه خبری هدهد تفرش:

 

 
 
 
صلاحی:

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه بیمارستان‌ها ملزم به رعایت ضوابط اسلامی هستند، گفت: نظارت بر پوشش پرستاران وظیفه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که باید منطبق بر شئونات اسلامی باشد.

عباس صلاحی در گفت ‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه نظارت بر پوشش کارکنان بر عهده وزارتخانه‌های مربوطه است، افزود: در مورد پرستاران به صورت مشخص وزارت بهداشت ودرمان باید نسبت به نظارت بر پوشش پرستاران اقدامات مربوطه را انجام دهد و در موارد خاص کمیته‌های انضباطی در این وزارتخانه متولی رسیدگی به چنین مصادیقی هستند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان وفراهان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه مصوبات مربوط به چگونگی و نوع پوشش پرستاران در بخش‌نامه‌های دولتی  مربوطه  در وزارتخانه‌ها موجود است، تأکید کرد: در این زمینه نهاد‌های دولتی، بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها دارای ضوابط و شرایط مشخص در نوع پوشش هستند که به طور عمومی برای کارکنان مراکز یاد شده اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: البته در مورد پوشش کارکنان بیمارستان‌ها هر واحد می‌تواند به فراخور حال، انعطاف‌پذیری‌هایی داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه بیمارستان‌ها ملزم به رعایت ضوابط و شئونات اسلامی هستند، افزود: در این زمینه مهم آن است که نظارت  صحیح بر رعایت پوشش  پرستاران صورت گیرد.

صلاحی درباره اینکه آیا ممکن است برخی بیمارستان‌ها کارکنان خود را ملزم به پوشش خاصی همچون کراوات کرده باشند، گفت: به نظر نمی‌رسد که بیمارستان‌ها چنین الزاماتی را داشته باشند تنها برخی از بیمارستان‌های خصوصی ممکن است از لباس‌های فرم مخصوصی برای پوشش پرستاران و کارکنان خود استفاده کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در مورد پوشش پرستاران مهم آن است که حجاب اسلامی و ضوابط ومقررات مربوط به صورت مطلوب اجرا شود و در این زمینه نظارت نیز وجود داشته باشد

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:38 | نویسنده : میثم اله وردی |