کمک 109 میلیون ریالی خیرین تفرش برای خرید جهیزیه

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

تفرش - خبرگزاری مهر: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تفرش از کمک 109 میلیون و 500 هزار ریالی خیرین تفرش برای خرید جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد خبر داد.

قاسم مقدم  در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: خیرین شهرستان تفرش به مناسبت فرا رسیدن هفته ازدواج و سالروز وصلت آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)شش سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تفرش کمک کردند.

وی با اشاره به اهمیت امر ازدواج گفت : با فراهم نمودن شرایط ازدواج آسان برای جوانان می توان از بسیاری ازتهدیدات و مشکلات در دوران جوانی جلوگیری کرد.

مقدم با اشاره به اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) در فراهم نمودن تسهیلات ازدواج برای جوانان تحت حمایت این نهاد گفت : کمیته امداد امام خمینی (ره) علاوه بر پرداخت جهیریه و هدیه ازدواج برای جوانان با برگزاری دوره های آموزشی از بروز مشکلات در زندگی مشترک آنها جلوگیری می کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تفرش در پایان ضمن تشکر از خیرین این شهرستان گفت : کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان با مساعدت خیرین نیکوکارآماده خدمت رسانی به نیازمندان و محرومین این شهرستان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:5 | نویسنده : میثم اله وردی |