دومین جشنواره حرکت در دانشگاه تفرش آغاز به کار کرد

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تفرش از آغاز به کار دومین جشنواره حرکت ویژه انجمن‌های علمی دانشگاه تفرش در دانشکده مهندسی این دانشگاه خبر داد.

خبرگزاری فارس: دومین جشنواره حرکت در دانشگاه تفرش آغاز به کار کرد

سعید احمدپور کاسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در حاشیه این  جشنواره اظهار داشت: جشنواره حرکت با هدف حمایت از طرح‌های دانشگاهی با محوریت خلاقیت و نوآوری  و با حضور 9 انجمن علمی در دانشگاه تفرش آغاز به کار کرد.

وی تصریح کرد: این جشنواره همچنین با هدف ایجاد فضای رقابتی بین انجمن‌های علمی، آشنایی دانشجویان با پتانسیل‌ها و آخرین توانمندی‌های انجمن‌های علمی و ایجاد شور و نشاط برای حضور دیگردانشجویان در انجمن‌ها برگزار شده است. 

معاون  فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تفرش با بیان اینکه این جشنواره از امروز به مدت یک هفته در دانشگاه تفرش برگزار می‌شود، خاطر نشان ساخت: در این جشنواره انجمن‌های علمی صنایع، مهندسی برق، فیزیک و ریاضی، مکانیک، نقشه‌برداری،‌کامپیوتر، شیمی و عمران آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را به معرض نمایش گذاشتند که برترین انجمن‌ها انتخاب و به پنجمین جشنواره ملی حرکت راه خولاهند یافت.

به گفته وی پنجمین مرحله ملی جشنواره حرکت از 8 تا 10 آبان ماه سال جاری در سالن همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:16 | نویسنده : میثم اله وردی |