برترین های جشنواره تئاتر استان مرکزی معرفی شدند

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری مهر: پس از سه روز رقابت بین هشت گروه نمایشی از شهرهای اراک، ساوه، دلیجان و خمین برترین های بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان مرکزی معرفی شدند.

 به گزارش خبرنگار مهر، دبیربیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان مرکزی شامگاه روز جمعه در این مراسم گفت: پس از بازبینی های صورت گرفته توسط داوران هفت اثر از 33 کار ارسالی به دبیرخانه جشنواره انتخاب و به همراه منتخب جشنواره استانی دفاع مقدس( یاقوت های سرخ) از 12 مهرماه رقابت را آغاز کردند.

سینا دلشادی افزود:همچنین شش نمایش متقاضی بخش جنبی بودند که چهار نمایش در خارج از مهلت قانونی درخواست خود را ارائه دادند و در نهایت تنها "مجلس نامه امیرکبیر" به کارگردانی مهدی دریایی ونمایش خیابانی" مین یاب" برگزیده جشنواره استانی بسیج به کارگردانی رضا یونس فرد در بخش جنبی اجرا  شدند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این پایان آغازی بر جوشش و حرکت به سمت کیفیت بالاتر تئاتر استان مرکزی باشد.

در ادامه این مراسم از فرشید ابراهیمیان، امیر آتشانی و مائده طهماسبی داوران بخش پایانی تقدیر و تشکر شد.

در نهایت هیئت داوران نتایج آرا خود را به شرح زیر اعلام کردند: نمایش " وقتی از بریدگی های خونبار عصب می گذرد" به کار گردانی "سید مهدی محمدی" و نویسندگی" رضا شاه بداغی" از خمین به عنوان نمایش برگزیده این جشنواره به جشنواره منطقه ای راه یافت.
 
در بخش نمایشنامه نویسی رتبه اول را" رضا شاه بداغی" با نمایش نامه " وقتی از بریدگی های خونبار عصب می گذرد" به خود اختصاص داد. در این بخش رتبه دوم از آن نمایشنامه " زیر باران از تو می خوانم" نوشته" آرش منصوری" شد. رتبه سوم نیز مشترکا به نمایش نامه های  "طاعون" نوشته "سید محمد محمدی" و " لیر شاه به روایت مردم کوچه و بازار" نوشته "افق ایرجی" رسید.
 
در بخش کار گردانی "سید مهدی محمدی" برای کارگردانی " وقتی از بریدگی های خونبار عصب می گذرد" حائز رتبه اول شد. "افق ایرجی" برای کارگردانی" لیرشاه به روایت مردم کوچه و بازار"رتبه دوم و "جواد روستایی" برای کارگردانی " زیر باران از تو می خوانم"(ساوه) رتبه سوم را کسب کردند.
 
در بخش بازیگری  مرد رتبه اول به "مهدی ملکی بیگدلی" به خاطر بازی در نمایش " زیر باران از تو می خوانم" (ساوه) رسید.

رتبه دوم در این بخش مشترکا به بازیگران نمایش "لیر شاه به روایت مردم کوچه و بازار" به "مرتضی علیدادی" و " امید عباسی" رسید. رتبه سوم این بخش نیز مشترکا به " میثم سرآبادانی" برای بازی در " زیر باران از تو می خوانم" (تفرش) و" احمد اعتمادی فر" برای بازی در نمایش"پپرونی" رسید.

در این بخش از "پوریا رضایی فر" بازیگر " لیرشاه به روایت مردم کوچه و بازار" تقدیر به عمل آمد.
 
 در بخش بازیگری زن " مهناز حسینی" برای بازی در نمایش " وقتی از بریدگی های خونبار عصب می گذرد" حائز رتبه اول شد. در این بخش رتبه دوم به طور مشترک به " معصومه باقری" و "فاطمه قاسمی" بازیگران " وقتی از بریدگی های خونبار عصب می گذرد" رسید.

رتبه سوم این بخش هم به طور مشترک به " زهرا مومنی" بازیگر نمایش "پپرونی" و "نازنین صالحی" بازیگر" وقتی از بریدگی های خونبار عصب می گذرد" تعلق گرفت. همچنین در این بخش "سهیلا میرزاخانی" برای بازی در نمایش "طاعون"،" نفیسه مهری" برای بازی در" لیر شاه به روایت مردم کوچه و بازار" و "فاطمه رضا بیگلو" برای بازی در "زیر باران از تو می خوانم"(ساوه) مورد تقدیر قرار گرفتند.

هیئت داوران با تشکر از اجرای موسیقی ، طراحی صحنه و چهره پردازی نمایش های جشنواره،  هیچ انتخابی در این بخش ها نداشتند.

گفتنی است تندیس جشنواره بیست و چهارم تئاتر استان مرکزی " ابریق سلجوقی" بود که نماد دولت ونعمت است. این تندیس به رتبه های اول و نمایش برگزیده داده شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 1:0 | نویسنده : میثم اله وردی |