دوران دفاع مقدس تبلور عملیاتی شدن آموزه های دین با محوریت ولایت فقیه است

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دوران دفاع مقدس تبلور عملیاتی شدن آموزه های دینی در عرصه های مختلف جامعه با محوریت ولایت فقیه است بنابراین این هفته یادآور تبعیت پذیری به خواسته ها، پیام ها و آرمان های امام راحل است.

صلاحی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: دفاع مقدس مدال افتخاری برای ملت ایران و لكه ننگی برای دشمنان این مردم است كه در تاریخ ماندگار شده و برای متجاوزان به عنوان درس عبرت همیشه متجلی است.

وی به توان نظامی رژیم بعثی و حمایت همه جانبه جهان استكبار از آن در دوران دفاع مقدس اشاره كرد و ادامه داد: با وجود برتری نظامی طرف مقابل، روحیه ولایی و انقلابی و پیروی از دستورات بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی روند جنگ را به نفع ایران تغییر داد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی عنوان كرد: اكنون ایران اسلامی در اوج قله های عزت و اقتدار ایستاده و كسی را یارای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی با توان و پشتوانه مردمی نیست.

صلاحی اظهار كرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین آرمان ها و ارزش های انقلاب و معرفی رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در این دوران است.

صلاحی اضافه كرد: در این جنگ نابرابر، استعدادهای نظام اسلامی شكوفا، اقتدار اسلام و حاكمیت دینی به جهانیان معرفی و توانمندی و مقاومت ملت ایران در پاسداری از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی نمایان شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 12:35 | نویسنده : میثم اله وردی |