افتتاح موزه‌ي مفاخر و يك مجتمع گردشگري در استان مركزي

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

مديركل ميراث فرهنگي و گردشگري استان مركزي از راه‌اندازي موزه‌ي مفاخر شهرستان تفرش و افتتاح فاز نخست يك مجمع گردشگري در اراك در هفته‌ي گردشگري خبر داد.

 

 

مجتبي رضواني در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ابتدا بيان كرد: استان مركزي هم‌‌زمان با فرا رسيدن هفته‌ي گردشگري و هفته‌ي گردشگري استان مركزي (19 تا 25 مهرماه)، برنامه‌هاي متنوعي را در نظر گرفته است. در اين مدت، در مجموعه‌هاي فرهنگي ـ تاريخي نياوران و سعدآباد حضور خواهيم داشت و علاوه بر اجراي موسيقي سنتي و نقالي و ارائه‌ي آثار هنرمندان صنايع دستي، سوغات استان مركزي مانند «جوز قندي» كه گران‌قيمت است، عرضه مي‌شود.

 

وي گفت: در هفته‌ي گردشگري، موزه‌ي مفاخر و مشاهير شهرستان تفرش را راه‌اندازي مي‌كنيم. همچنين قصد داريم در ساوه نيز چنين موزه‌اي را ايجاد كنيم.

 

 

او افزود: در هفته‌ي گردشگري، فاز اول يك مجتمع گردشگري در اراك كه توسط بخش خصوصي در حال ساخت است، افتتاح مي‌شود. در اين مرحله، بخش پذيرايي و كمپ اين مجتمع راه‌اندازي مي‌شود و در مرحله‌ي بعد، بازارچه‌ي صنايع و مجموعه‌ي اقامتي به آن اضافه مي‌شوند. به علاوه، افتتاح بازارچه‌‌ي صنايع دستي در يكي از خانه‌هاي قاجاري ـ پهلوي شهرستان محلات، يكي ديگر از برنامه‌هايي است كه در اين هفته اجرا خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 9:42 | نویسنده : میثم اله وردی |