دانشجویان تفرشی اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: دانشگاهیان دانشگاه صنعتی تفرش در بیانیه‌ای اهانت به رسول خدا(ص) توسط فیلم‌ساز آمریکایی را محکوم کردند.

خبرگزاری فارس: دانشجویان تفرشی اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک در این بیانیه که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده آمده است:  بار دیگر دستان پلید و آلوده صهیونیسم به سرکردگی آمریکای جنایتکار، از آستین مزدوری آمریکایی – صهیونیستی بیرون آمده و با ساخت و پخش فیلمی سراسر توهین‌آمیز علیه ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) خباثت خویش را به نهایت رسانده‌اند.

در این بیانیه آمده است: این‌گونه اقدامات ضد انسانی و ضد اخلاقی که قلب میلیون‌ها انسان آزاده و مسلمان را جریحه‌دار کرده است، نه تنها ذره‌ای بر اعتقادات مسلمانان تزلزل وارد نمی‌کند بلکه بر وحدت مسلمانان بیش از پیش و همچنین بر رسوایی و جنایت‌های آمریکا و اسرائیل می‌افزاید.

دانشگاهیان دانشگاه صنعتی تفرش در این بیانیه تاکید کرده‌اند: ما دانشگاهیان دانشگاه تفرش ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و همه مسلمانان جهان، انزجار و برائت خود را از این اقدام موهن اعلام می‌داریم و مجازات طراحان و عاملین آن را از سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی مدعی حقوق ملل و ادیان خواستاریم.

همچنین بسیجیان پایگاه‌های مقاومت حوزه ادارات شهیدباهنر اراک نیز در بیانیه جداگانه‌ای اقدام توهین‌آمیز کارگردان آمریکایی در اهانت به ساخت مقدس پیامبر(ص) را محکوم کردند.

در این بیانیه که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته آمده است: صهیونیست جهانی که حیات ننگینش با احیای مجدد تمدن عظیم اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) متزلزل شد، برای فرار از نابودی با اتخاذ سیاست شوم اسلام‌ستیزی به فرمایش حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله)، سعی در خاموش کردن احساسات دینی و کوچک کردن مقدسات اسلامی در چشم نسل‌های جوان در دنیای اسلام را دارد و در این راستا مکرراً از راه‌های مختلف به ساحت دین مبین اسلام، قرآن کریم، پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) توهین کرده است.

این بیانیه می‌افزاید: استکبار جهانی نیز که در پشت سیاست‌های کثیف اسلام‌ستیزی خود آرزوی نفاق بین مسلمین و ایجاد تقابل بین اسلام و پیروان سایر پیامبران الهی را در سر می‌پروراند هرگز از گذشته نکبت‌بار خویش مانند ماجرای سلمان رشدی درس عبرت نگرفت و نفهمید که توهین به مقدسات اسلامی، به کوری چشم استکبار صفوف مسلمین را فشرده‌تر و اتحاد جامعه اسلامی را قوی‌تر می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اکنون که پیرو اهداف شیطانی صهیونیست، کارگردانی دست نشانده با هویت آمریکایی صهیونیستی و با حمایت‌های مادی و معنوی شیطان بزرگ و رژیم شوم صهیونیست اقدام به ساخت فیلم موهن علیه پیامبر رحمت(ص) کرده است گواهی دیگر بر دروغین بودن شعار تکراری حقوق بشر و احترام به ادیان و تمدن‌ها توسط آن‌ها بر همگان آشکار شد.

این بیانیه می‌افزاید: ما بسیجیان پایگاه‌های مقاومت حوزه ادارات شهیدباهنر اراک ضمن اعلام انزجار از این حرکت نفرت‌انگیز و اهانت به ساحت پاک نبوی(ص) همراهی خود را با حرکت مسلمین عالم علیه استکبار جهانی به رهبری امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) را اعلام می‌داریم و ایمان داریم که آتش خشم مسلمین هر روز فروزان‌تر خواهد شد و ان‌شاءالله به زودی پایه‌های کاخ مستکبران روسیاه را در خود خواهد سوزاند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 18:54 | نویسنده : میثم اله وردی |