تشکیل حلقه‌های بسیج صالحین از انحراف نسل جوان جلوگیری می‌کند

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش :

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تشکیل حلقه‌های بسیج صالحین موجب جلوگیری از انحراف فکری و اخلاقی نسل جوان و شکست جنگ نرم دشمنان می‌شود.

خبرگزاری فارس: تشکیل حلقه‌های بسیج صالحین از انحراف نسل جوان جلوگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در مراسم اختتامیه دوره آموزشی سرگروه‌های حلقه‌های تربیتی صالحین ویژه فرماندهان خواهر واحدهای بسیج مدارس استان مرکزی اظهار داشت: با طرح موضوعات اخلاقی، رفتاری و اجتماعی در حلقه‌های صالحین آگاهی‌های قشرهای مختلف مردم در زمینه برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان افزایش خواهد یافت که این مسئله موجب شکست توطئه‌های دشمنان می‌شود.

وی تصریح کرد: تشکیل این حلقه‌ها نقش مؤثری در آگاهی بخشی به جوانان دارد که بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان باید از این فرصت نهایت بهره را ببرند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تاکید کرد: پرداختن به مسائل و موضوعات در مدارس، دانشگاه‌ها و فضای آموزشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ابوحمزه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم آشنایی خانواده‌ها با احکام و مسائل اعتقادی گفت: نهاد خانواده رکن اصلی تحول فرهنگی است چرا که خانواده‌ها می‌توانند از دوران کودکی فرزندان را با احکام اسلامی آشنا کرده و مسائلی چون رعایت حجاب و عفاف و حریم‌های اخلاقی و رفتاری را در وجود آنان نهادینه کنند.

وی با بیان اینکه اگر نهاد خانواده به خوبی به رسالت خود در این زمینه بپردازد، جامعه اسلامی به جامعه‌ای پویا و بالنده تبدیل خواهد شد افزود: با توجه به نقش خانواده در ترویج، گسترش و تعمیق باورهای دینی و افزایش سطح فرهنگ مذهبی تحکیم بنیان خانواده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح الله استان مرکزی نیز گفت: در این دوره آموزش‌های لازم در محورهای تعلیم و تربیت، مخاطب‌شناسی، اندیشه ولایت، تهاجم فرهنگی و پاسخ به شبهه‌ها به شرکت‌کنندگان ارائه شد.

مجید مهرجو افزود: این دوره با هدف آشنایی با اصول تربیتی شجره طیبه صالحین و راهکارهای اجرای بهتر آن در مدارس برگزار شده است.

این دوره با حضور 200 نفر از فرماندهان خواهر واحدهای بسیج مدارس شهرستان‌های اراک، تفرش، فراهان، شازند و آشتیان به مدت چهار روز در اراک برگزار شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 17:35 | نویسنده : میثم اله وردی |