افتتاح دو مرکز مشاوره ژنتیک در خمین و تفرش

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از افتتاح دو مرکز مشاوره ژنتیک در خمین و تفرش و افتتاح مرکز مشاوره 148 اراک در هفته دولت خبر داد.

 

"ربیعی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبر گزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه مرکزی، در مورد برنامه‌های این سازمان درهفته دولت، گفت: بهزیستی استان مرکزی در راستای اقدامات خود به مناسبت هفته دولت چندین پروژه آماده بهره‌برداری دارد.

 

وی گفت: به مناسبت هفته دولت دو مرکز مشاوره ژنتیک در شهرستان‌های خمین و تفرش افتتاح خواهد شد و در شهرستان اراک مرکز مشاوره 148 افتتاح می‌شود.

 

ربیعی در ادامه تصریح کرد: به مناسبت هفته دولت شش واحد مسکونی مددجویی در شهرستان خنداب، سه واحد مسکونی مددجویی در شهرستان زرندیه، يك واحد مسکونی مددجویی در شهرستان فراهان، پنج واحد مسکونی در شهرستان شازند، 12 واحد مسکونی در شهرستان کمیجان، 14 واحد مسکونی در شهرستان ساوه و تفرش، 54 واحد مسکونی در شهرستان محلات‌، 15 واحد مسکونی در شهرستان دلیجان و 72 واحد مسکونی در شهرستان اراک به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی گفت: در این هفته یک مرکز خیریه سالمندان که از طریق خیرین بودجه آن تامین شده است در شهرستان اراک به بهره‌برداری می‌رسد و یک مرکز ترک اعتیاد نيزکه توسط بخش خصوصی اداره می‌شود در شهرستان کمیجان به بهره‌برداری خواهد رسید، در این هفته علاوه بر پروژه‌های عمرانی برنامه‌هایی از قبیل سرکشی به خانواده‌های شهدای سازمان و تقدیر از کارکنان برتر در دستور کار بهزیستی استان مرکزی قرار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 8:43 | نویسنده : میثم اله وردی |