طرح ضیافت اندیشه ویژه استادان دانشگاه ‌تفرش آغاز شد

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تفرش از آغاز طرح ضیافت اندیشه ویژه استادان این دانشگاه‌ خبر داد.

خبرگزاری فارس: طرح ضیافت اندیشه ویژه استادان دانشگاه ‌تفرش آغاز شد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح ضیافت اندیشه ویژه استادان با حضور 38 نفر از اعضاء هیئت علمی دانشگاه ‌تفرش در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره به مدت پنج روز برگزار می‌شود تصریح کرد: این طرح به منظور آشنایی استادان با مسائل اخلاقی و دینی برگزار می‌شود و یکی از طرح‌های بسیار مهم در امر بصیرت‌افزایی اساتید است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تفرش ادامه داد: امید می‌رود با برگزاری این طرح و معرفت‌افزایی اساتید شاهد انتقال آموزه‌های اساتید به دانشجویان و نسل جوان در حوزه معرفتی باشیم.

موسوی گفت: طرح ضیافت اندیشه دارای دو رویکرد آموزشی و فرهنگی است که تلفیق این دو رویکرد در حرکت به سمت اسلامی شدن دانشگاه‌ها بسیار تاثیرگذار است.

به گفته وی در این طرح استادان علاوه بر بهره‌گیری از محتوای طرح، در کارگاه‌های دانش‌افزایی اصول و مبانی تعلیم و تربیت اسلامی، اخلاق حرفه‌ای و بنیان خانواده شرکت می‌کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 1:0 | نویسنده : میثم اله وردی |