آموزش به زندانیان سبب کاهش جمعیت زندانیان می‌شود

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ارائه آموزش به زندانیان در راستای کاهش جمعیت زندانیان تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: آموزش به زندانیان سبب کاهش جمعیت زندانیان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک عباس صلاحی ظهر امروز در جلسه پیگیری مشکلات زندان شهرستان تفرش اظهار داشت: ارائه آموزش به زندانیان می‌تواند در پاره‌ای موارد موجب اشتغال زندانیان بعد از آزادسازی از زندان و به دنبال آن کاهش جمعیت زندان‌ها شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر کمبودهای بسیاری در زمینه کارگاهی در زندان شهرستان تفرش وجود دارد که با توجه به لزوم ارائه آموزش‌ توسعه این فضاها ضروری است.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس ادامه داد: کمبود فضای فیزیکی زندان نیز از دیگر مشکلات جدی این زندان است که مسئولان استانی باید با تخصیص اعتبارات مناسب زمینه توسعه فضای زندان را فراهم سازند.

رئیس زندان تفرش نیز گفت: حل مشکلات موجود در زندان بدون کمک و حمایت مسئولان امکان‌پذیر نیست.

داود غفاری افزود: در حال حاضر کمبود فضای فیزیکی زندان یکی از مهم‌ترین مشکلات این زندان است که رفع این مشکل نیازمند تخصیص اعتبارات مناسب است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات فرهنگی بسیار خوبی در پنج ماهه گذشته در زندان این شهرستان انجام شده است که امید می‌رود با برگزاری این اقدامات فرهنگی شاهد کاهش بازگشت مجدد زندانیان به زندان باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 17:57 | نویسنده : میثم اله وردی |