میزبانی اجلاس غیر متعهدها نماد اقتدارجمهوری اسلامی است

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: میزبانی اجلاس غیر متعهدها نماد اقتدار جمهوری اسلامی در جهان است

صلاحی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: میزبانی این اجلاس مهم تمامی معادلات غرب در ارتباط با ایران را در هم خواهد ریخت و به دنیا نشان خواهد داد جمهوری اسلامی همچنان كشوری قدرتمند و اثرگذار در سطح بین المللی است.

وی گفت : باید از این فرصت برای معرفی مواضع و دیدگاه های نظام جمهوری اسلامی در راستای افزایش سطح مناسبات و گسترش دیپلماسی با كشورهای غیرمتعهد استفاده كرد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی افزود : این اجلاس در شرایطی برگزار می شود كه غرب همچنان ادعای برتری برجهان را دارد و به بهانه های مختلف كشورهای اسلامی را تحت اشغال خود درمی آورد و جنگ های ناخواسته ای را بر منطقه تحمیل می كند.

وی گفت : تجاوز و اشغالگری های غرب به خصوص آمریكا یكی از مهم ترین بحث های این اجلاس خواهد بود و نظام سلطه مانند گذشته قادر به تجاوز و اشغالگری نخواهد بود.

صلاحی، بیداری اسلامی را نیز یكی دیگر از بحث های اجلاس غیر متعهدها عنوان كرد و افزود : این اجلاس روح تازه ای در كالبد بیداری اسلامی خواهد دمید و حركت های اسلامی در كشورهای منطقه را مورد تایید قرار خواهد داد.

عضو كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت : سران عدم تعهد همانند اجلاس های گذشته مساله فلسطین را نیز در راس امور خود خواهند داشت و جنایات رژیم صهیونیستی در این اجلاس یكبار دیگر بازخوانی و مرور خواهد شد.

وی افزود : رژیم صهیونیستی كه هم اكنون در بحرانی ترین وضعیت پس از اشغال فلسطین قرار دارد به بدترین وضعیت در انزوای سیاسی قرار خواهد گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:26 | نویسنده : میثم اله وردی |