فرماندار تفرش: فعال شدن ستاد اقامه نماز در تفرش ضروری است

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: فرماندار تفرش با اشاره به لزوم فعال شدن ستاد اقامه نماز در شهرستان تفرش گفت: فعال شدن این ستاد می‌تواند برنامه‌های خوبی را در بخش نماز پیش روی مسئولان قرار دهد.

خبرگزاری فارس: فعال شدن ستاد اقامه نماز در تفرش ضروری است
  •  
  •  
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک اصغر عالیخانی ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن روز قدس اظهار داشت: امسال راهپیمایی روز قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید تمام برنامه‌ریزی‌های لازم برای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن این مراسم صورت گیرد.

وی روز قدس را میراث حضرت امام خمینی(ره) دانست و گفت: این روز برای همیشه تاریخ به عنوان یادگار باقی خواهد ماند.

فرماندار تفرش با اشاره به اینکه روز قدس روزی است که مسلمانان به دفاع از اسلام و ملت مظلوم فلسطین به پا می‌خیزند افزود: حضور گسترده ورزشکاران، اصناف، رؤسا و کارمندان ادارات و تمامی آحاد مردم در راهپیمایی این روز ضروری است.

عالیخانی روز قدس را نماد همبستگی مسلمانان در برابر تجاوز بیگانگان به سرزمین‌های ‌اسلامی دانست و اظهار کرد: در روز قدس به همه مستکبران ثابت خواهد شد که مسلمانان بیدار هستند و بیش از این اجازه نخواهند داد دشمنان اسلام در سرزمین پاک و مقدس فلسطین، بحرین، میانمار و... به قتل و غارت و کشتار مردم بی‌گناه ادامه دهند.

فرماندار تفرش با اشاره به برگزاری نماز عید فطر خاطر نشان ساخت: پس از اعلام روز عید طرح ترافیکی در محل برگزاری نماز عید فطر توسط اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان تفرش اجرا خواهد شد.

امام جمعه شهرستان تفرش نیز به شب‌های با ارزش قدر اشاره کرد و گفت: شب قدر شب نزول قرآن است، قرآن شفاعت کننده روز آخرت و مایه سعادت بشر است که باید در این شب‌ها برای عمل به دستورات قرآن با خدا عهد و پیمان بست.

حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله ولدبیگی اظهار داشت: شب قدر بهترین فرصت برای توبه به درگاه خدا و یاری جستن از قرآن برای سعادت است که باید از این شب نهایت بهره را برد.

وی تصریح کرد: در اسلام شب قدر با ارزش‌ترین و برترین شب در طول سال است، اهمیت این شب تا حدی است که نه تنها آیات مختلفی از سوی قرآن کریم در مورد خصوصیات این شب نازل شده، بلکه سوره‌ای مستقل نیز به این نام و در خصوص شب قدر در قرآن کریم وجود دارد.

امام جمعه شهرستان تفرش گفت: شب‌های قدر از چنان ارزشی برخوردار است که پیامبر اکرم(ص) در باب اهمیت این شب‌ها می‌فرمایند: کسی که شب قدر را شب‌ زنده‌داری کند، تا شب قدر آینده عذاب دوزخ از او دور می‌شود.

ولدبیگی ادامه داد: اهمیت شب قدر همان اندازه است که با وجود آنکه هر سال تکرار می‌شود حال و هوای برگزاری هر سال آن با سال گذشته‌اش تغییر می‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:45 | نویسنده : میثم اله وردی |