طرح ضیافت قرآنی معرفت‌افزایی جوانان را به دنبال دارد

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه تفرش با اشاره به اهمیت طرح ضیافت قرآنی گفت: برگزاری طرح ضیافت قرآنی در ماه رمضان معرفت‌افزایی جوانان را به دنبال دارد.

خبرگزاری فارس: طرح ضیافت قرآنی معرفت‌افزایی جوانان را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک احمدرضا ربانی ظهر امروز در جمع دانشجویان پسر شرکت‌کننده در طرح ضیافت اندیشه قرآنی اظهار داشت: برگزاری طرح ضیافت اندیشه اثرات فرهنگی، معنوی و تربیتی مثبتی بر روی جوانان دارد و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی اجرای طرح ضیافت اندیشه را در راستای مبارزه علیه اقدامات دشمن دانست و تصریح کرد: حضور در این طرح مشت محکمی بر دهان دشمنان است و هر دانشجویی که در این طرح شرکت دارد سربازی برای ولایت، مدافعی برای اسلام و مروجی برای انقلاب اسلامی است.

سرپرست دانشگاه تفرش رسالت دانشجویان در مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان را بسیار سنگین دانست و ادامه داد: شما دانشجویان باید به عنوان مدافعان انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کرده و همواره آماده دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام باشید.

ربانی گفت: طرح ضیافت اندیشه قرآنی با برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و سیاسی به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش برگزار می‌شود و برگزاری برنامه‌های کرسی‌های آزاد‌اندیشی، محفل انس با قرآن کریم، گفتگوهای آزاد و حلقه‌های معرفت‌‌افزایی از مهم‌ترین برنامه‌های جنبی این طرح است.

امام جمعه شهرستان تفرش نیز با اشاره به فضائل بسیار بالای ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان ماه رحمت و مغفرت است که باید نهایت بهره را از این ماه برد.

حجت‌الاسلام روح‌الله ولدبیگی افزود: تلاوت قرآن در این ماه وسیله ارزشمندی برای ارتباط هر چه بیشتر و بهتر با خداست.

حجت الاسلام سیدجواد موسوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز مناجات‌خوانی و سحرخوانی، برگزاری برنامه فرهنگی با عنوان کافه ضیافت در شب‌های ماه مبارک رمضان، برگزاری سفره‌های ضیافت، افطار، برگزاری حلقه‌های معرفت برگزاری نمایشگاه کتاب با بیش از هزار عنوان کتاب را از دیگر برنامه‌های جانبی طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه تفرش عنوان کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 15:16 | نویسنده : میثم اله وردی |