89 کیلومتر از روستاهای بالای 50خانوار استان مرکزی آسفالت می شود

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری مهر: مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی با بیان اینکه راه روستایی بالای 50خانوار استان مرکزی آسفالت می شود، گفت: تا آخر سال جاری 89 کیلومتر از راه روستایی بالای 50 خانوار استان مرکزی آسفالت می شود.

غلام رضا خرمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در اراک با بیان اینکه در صورت تخصیص اعتبار این روستاها آسفالت می شود افزود:  برخی از روستاهای 20 خانوار استان نیز از آسفالت راه روستایی برخورشده اند.

وی با اشاره به پروژه های راهسازی در استان گفت: برخی از این پرو‍ژه ها بالای 70درصد پیشرفت فیزیکی دارند وبا تزریق اعتابار اندک این پروژه ها به بهره برداری می ر سند. 

خرمی از بهره برداری از 839واحد تسهیلات بافت فرسوده  در 10 شهر استان خبر داد و اظهارداشت: مطالعات بافت فرسوده 491 هکتار درچهار شهر اراک، ساوه، محلات و دلیجان به اتمام رسیده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی افزود: مطالعات 521 هکتار از بافتهای فرسوده شهرهای خمین، شازند، سنجان، کرهرود، مامونیه و تفرش نیز در دست اجراست.

وی با اشاره به مسکن مهر در استان خاطرنشان کرد: سهم استان بالغ بر 53 هزار واحد مسکن مهر است که 22هزار واحدآن در شهرهای بالای 25هزارنفر جمعیت و مابقی در شهرهای زیر 25 هزار نفر خودمالکین و بافت فرسوده شهری قرار دارد. 

خرمی اضافه کرد: از ابتدای طرح تاکنون چهار هزار و 500واحد به بهره برداری رسیده است که پنج هزار و 100 واحد در شهریور ماه به بهره برداری می رسد و طبق برنامه پیش بینی شده 16 هزار مسکن تا آخر امسال به بهره برداری می رسد.

وی از بهره برداری از هشت پرو‍ژه ساختمان اداری، کتابخانه عمومی، مجتمع اداری و خانه های سازمانی با اعتبار 41.7 میلیارد ریال خبر داد و گفت: این پرو‍ژه ها شامل ساختمان صدا و سیمای شهرستان خمین، کتابخانه های عمومی سجادیه و الغدیر شهرستان اراک، مجتمع اداری شهرستان کمیجان، ساختمان دارالقرآن آشتیان، شبکه دامپزشکی شهر ساوه، ساختمان پزشکی قانونی اراک، تکمیل ساختمان اقتصاد و دارایی اراک، ساختمان انتقال خون ساوه و هشت واحد خانه سازمانی در شهرستانهای محلات و تفرش است.

وی با بیان اینکه در حوزه نظام مهندسی گشتها را چند برابر کردیم گفت: این ماشینهای آرم دار در سطح استان ساخت و سازها را رصد می کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 18:4 | نویسنده : میثم اله وردی |