ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت در تحقق تولید ملی نقش بسزایی دارد

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت:ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت در تحقق شعار تولید ملی،حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقش بسزایی دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک عباس صلاحی در دومین نشست هم اندیشی اعضای كمیته ارتباط دانشگاه ها با صنعت استان مركزی در دانشگاه تفرش افزود: تعامل بین دانشگاه و صنعت با هدف دستیابی به تجربه ها و موفقیت های متقابل ضروری و لازم است.

وی اضافه كرد: حمایت از انجام تحقیقات پژوهشی، كاهش حمایت های مالی دولت ها و ضرورت همكاری های بین رشته ای از مهم ترین عوامل تلاش دانشگاه ها برای ایجاد تعامل با صنایع است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این كه صنعت نیازمند پژوهش و دستیابی به علوم جدید به منظور دستیابی به فناوری ها و تكنولوژی های نوین است، اظهار كرد: ارتباط دانشگاه و صنعت زمانی محقق می شود كه هدفمند تعریف شده و همراه با باور داشتن اهمیت موضوع قلمداد شود.

صلاحی خاطر نشان كرد: همكاری های متقابل در جهت انجام تحقیقات صنعتی و ایجاد سازوكارهای پویا در دانشگاه ها به منظور حل مشكلات صنایع برای تحقق شعار سال باید به صورت جدی و بین بخشی پیگیری شود.

وی اظهار امیدواری كرد: در آینده نزدیك با دستیابی به فناوری های جدید، حمایت مسوولان و افزایش های بودجه های پژوهشی شاهد تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه شویم./س



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 11:39 | نویسنده : میثم اله وردی |