اعزام بیش از 670 دانشجو از قم به اردوهای جهادی

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

قم - خبرگزاری مهر: مسئول سازندگی و کارآمدسازی بسیج دانشجویی قم گفت: تعداد 675 نفر از دانشجویان به اردوهای جهادی اعزام می شوند.

حسن ضیائی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آغاز دور چهارم اردوهای جهادی دانشجویان افزود: تعداد 675 نفر از دانشجویان از قم به اردوهای جهادی اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون سه دوره اعزام به اردوهای جهادی انجام شده است ادامه داد: مرحله اول و دوم در فروردین و اردیبهشت صورت گرفت و اعزام مرحله سوم نیز در تاریخ 11 تیرماه صورت گرفت.

مسئول سازندگی و کارآمدسازی بسیج دانشجویی قم اضافه کرد: گروه سوم متشکل از 40 نفر از دانشجویان به بخش مرکزی قم اعزام شدند که تا تاریخ 22 تیرماه در روستاهای دشت احمد، نعمت آباد، عباس آباد، انجیرلی، ایلیخ بلاغی و چشمه شور به ارائه خدمات می پردازند.

ضیائی اظهار داشت: این گروه فعالیت امدادی و بهداشتی ندارند و در سایر زمینه فعالیت خواهند داشت.

اعزام 635 دانشجو در شهریورماه

وی در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز اعزام دوره چهارم این اردوها خبر داد و بیان کرد: تعداد 635 نفر از دانشجویان در نیمه اول و دوم شهریورماه به تعدادی از بخش ها و روستاهای قم و استان های کشور اعزام خواهند شد.

مسئول سازندگی و کارآمدسازی بسیج دانشجویی قم از این تعداد 135 نفر دانشجوی خواهر و 500 نفر دانشجویان برادر هستند.

ضیائی اضافه کرد: 45 نفر از گروه شهید زین الدین از دانشگاه آزاد، ده نفر دانشجویان بسیجی دانشگاه مفید، 40 نفر از علوم پزشکی و تعداد ده نفر هم از دانشگاه پویش به بخش مرکزی قم اعزام می شوند.

وی عنوان داشت: در ادامه این اعزام ها دانشگاه های علوم و معارف تفسیری، پیام نور و فنی برادران نیز به بخش سلفچگان اعزام می شوند.

مسئول سازندگی و کارآمدسازی بسیج دانشجویی قم اضافه کرد: در این راستا دانشگاه های شهید محلاتی، صنعتی و شهاب دانش هم به ترتیب به عنبرآباد کردمان، استان ایلام و شهرستان تفرش در استان مرکزی اعزام خواهند داشت.

ضیائی ادامه داد: دانشگاه قم نیز در دو بخش به استان کرمان و روستاهای قم نیرو اعزام می‌کند.

وی به فعالیت ها در ماه رمضان اشاره کرد و بیان داشت: اعزام در این ماه به صورت مختلط از میان طلاب و دانشجویان انجام می شود که تعداد 40 نفر از دانشجویان و طلاب برای انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در نظر گرفته شده است که به شهرستان تفرش در استان مرکزی اعزام می شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:4 | نویسنده : میثم اله وردی |