نشست هم‌اندیشی دانشگاه و صنعت برگزار می‌شود

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه تفرش از برگزاری دومین نشست هم‌اندیشی دانشگاه و صنایع استان مرکزی در این دانشگاه خبر داد.

خبرگزاری فارس: نشست هم‌اندیشی دانشگاه و صنعت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک دوستعلی مژده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سالن اجتماعات دانشگاه تفرش اظهار داشت: این نشست 19 تیر ماه با حضور 40 نفر از مدیران صنایع و مسئولان استان در دانشگاه تفرش برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این نشست را بررسی چگونگی ارتباط صنعت با دانشگاه عنوان و تصریح کرد: امروز ارتباط مطلوب بین صنعت و دانشگاه به عنوان مقوله‌ای کارآمد در راستای توسعه اقتصادی، اجتماعی و موفقیت برنامه‌های آتی یک جامعه از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه تفرش با تاکید بر اینکه دانشگاه و صنعت دو رکن اساسی توسعه در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند تاکید کرد: همکاری و تعامل بین دانشگاه و صنعت شرط لا‌زم برای موفقیت و شتاب بخشیدن به فرآیند توسعه است که برقراری ارتباط بین این دو از ضروریات اجتناب‌ناپذیر است.

مژده با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: نامگذاری امسال به عنوان سال «تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی» نقش دانشگاه با صنعت و ارتباط این دو را بیش از پیش یادآور می‌شود چرا که برای تحقق پیام مقام معظم رهبری باید جهادی برای حمایت از تولید داخلی صورت گیرد که این جهاد مستلزم تقویت ارتباط دانشگاه‌ها با صنعت است.

وی تصریح کرد: اولویت پژوهشی دانشگاه تفرش در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی فراهم کردن بستر تعامل بین دانشگاه و صنعت و تلاش در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید ملی است.

به گفته وی برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و صنعتی دانشگاه تفرش از برنامه‌های جنبی این همایش است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:54 | نویسنده : میثم اله وردی |